Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F**n! Og hvor hadde dere gjemt disse i tre tiden?

Jeg var hos Siba rett over klokken 15 og fikk besjed av to ansatte at det ikke var Xbox'er å oppdrive før i neste uke.

5269884[/snapback]

uffda.. du var faktiskt en halvtime for tidlig da.. ingen så visste at de kom til å komme på lager en gang.. var ikke en gang bestillt..

men hvis du sender en mail til meg på [email protected] så får du en sms neste gang di ramler inn på lager

Lenke til kommentar

Det er slik som deg som kommer til å stige oppover i systemet. Med en slik innstilling så

kommer du langt!

Oppfordrer også han som får sms når varen er på lager at han nevner dette til daglig leder ved Siba hvor du jobber.

Det er så enkelt at du ber om å få snakke med lederen for deretter å skryte av servicen du fikk! Dette betyr mye for de ansatte!

Lenke til kommentar

Ringte folka i Lefdal. De sier at ny parti med 360 burde komme 16. desember. Det samme sa også folka som jobber hos EBGames (byporten og Stovner). EBGames sier at hvis man forhåndsbestiller denne uka, så Garanterer de deg en 360 16.des.

vet at ebgames har dyrere 360 (3400,-) i forhold til elkjop/lefdal (2900,-), men jeg liker den derre "nytt-for-gammel" opplegget ebgames har. Har tenkt å bytte inn min PS2 og 5 spill, slik at jeg får 360 billigere. har ringt og spurt anngående dette, de sier at det er fult mulig...

ps2 ligger bare her og samler støv uansett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...