L.Arve Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har nettopp hatt en runde på telefonen ang. dette og Elkjøp, Spiderman, Lefdal og min lokale leketøysforhandler sier de får ny leveranse av 360 den 15.Des. Dette er butikker i Stavanger området. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan da fortelle at EB games i Drammen har utsolgt men har lovet forhondsbestillere en xbox 360 som dem får inn 16. desember.... de sa at neste leverangse kommer da den 30. desember Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ny ladning hos siba sandnes idag bare 14 stk men fortsatt flere igjen.. hilsen siba ansatt Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ny ladning hos siba sandnes idag bare 14 stk men fortsatt flere igjen.. hilsen siba ansatt 5269135[/snapback] Vet du om det gjelder Siba Furuset også? Lenke til kommentar
teekej Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hadde forhådsbestilt men jeg var ikke tidlig nok ute. Jeg fikk vite av gamezone at jeg får Xbox 360 (+tilbehør) med 2. leveranse 2 uker etter releasen. Det betyr 15-16 desember er andre leveranse. Elkjøp får sikkert da også Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 forresten så vil jeg bare si fra om at jeg i dag fikk ny elkjøp katalog, og de har fremdeles 360 til 2895,- Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Eg har forhonds bestilt på Spaceworld, og eg får den på mandag 12 desember Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg snakket med Elkjøp idag. Fyren sa at de kanskje får inn i løpet av kommende uke. Da jeg nevnte 12. des sa han at det ikke var umulig at de kom da, men han var ikke sikker. De fortsette dog med ''først-til-mølla'' -prinsippet. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ny ladning hos siba sandnes idag bare 14 stk men fortsatt flere igjen.. hilsen siba ansatt 5269135[/snapback] Vet du om det gjelder Siba Furuset også? 5269190[/snapback] i mine systemer står det at siba furuset har 5stk igjen FORT DEG Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 og nå er vi desverre tomt her på sandnes bedre lykke den 15ne Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 F**n! Og hvor hadde dere gjemt disse i tre tiden? Jeg var hos Siba rett over klokken 15 og fikk besjed av to ansatte at det ikke var Xbox'er å oppdrive før i neste uke. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 F**n! Og hvor hadde dere gjemt disse i tre tiden?Jeg var hos Siba rett over klokken 15 og fikk besjed av to ansatte at det ikke var Xbox'er å oppdrive før i neste uke. 5269884[/snapback] uffda.. du var faktiskt en halvtime for tidlig da.. ingen så visste at de kom til å komme på lager en gang.. var ikke en gang bestillt.. men hvis du sender en mail til meg på [email protected] så får du en sms neste gang di ramler inn på lager Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jøss det kaller jeg service! Kred og kudos til deg!! Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jøss det kaller jeg service!Kred og kudos til deg!! 5270044[/snapback] takk.. sånn går det når man ender opp som lærling hos siba når man har mest lyst til å jobbe på en plass som eb games.. jaja.. får iallfall litt billigere hd-tv til xboxen her Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det er slik som deg som kommer til å stige oppover i systemet. Med en slik innstilling så kommer du langt! Oppfordrer også han som får sms når varen er på lager at han nevner dette til daglig leder ved Siba hvor du jobber. Det er så enkelt at du ber om å få snakke med lederen for deretter å skryte av servicen du fikk! Dette betyr mye for de ansatte! Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ringte folka i Lefdal. De sier at ny parti med 360 burde komme 16. desember. Det samme sa også folka som jobber hos EBGames (byporten og Stovner). EBGames sier at hvis man forhåndsbestiller denne uka, så Garanterer de deg en 360 16.des. vet at ebgames har dyrere 360 (3400,-) i forhold til elkjop/lefdal (2900,-), men jeg liker den derre "nytt-for-gammel" opplegget ebgames har. Har tenkt å bytte inn min PS2 og 5 spill, slik at jeg får 360 billigere. har ringt og spurt anngående dette, de sier at det er fult mulig... ps2 ligger bare her og samler støv uansett.... Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 har nå en demo modell av en xbox 360 core til salgs på siba sandnes (kvadrat) går for 2395,- Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 dere selger en demo for 400kr mer enn jeg betalte for en ny en hos elkjøp faktisk Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 dere selger en demo for 400kr mer enn jeg betalte for en ny en hos elkjøp faktisk 5273684[/snapback] hehe vet..men vi fikk solgt deg og Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hmm, jeg håper på 12. Desember jeg asså.. Har fått vite at de får i løpet av uka på elkjøp.. Mer ville dem ikke si.. Tror dere det blir samme kaos som sist, eller kan jeg gå på skolen? I og med at jeg har heldags 15/16 på skolen.. Bare MÅ ha den!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå