phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 LEI AV Å VENTE! noen som har hørt noen rykter om når det kommer nye? noen som kan bekrefte det kimmern123 sier? (sorry kim men jeg klarer bare ikke stole helt på en sånn uttalelse fra en nyregistrert bruker med et innlegg.) Lenke til kommentar
Kallen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Får håpe Kimmern snakker sant, har selv ventet siden julaften på å få tak i xbox 360(premium). Har funnet core utgaven flere plasser, men er ikke aktuelt å kjøpe den. Forstår ikke hvorfor de kom med den utgaven i det hele tatt Satser på at de kommer til Elkjøp neste uke da...Hvis noen får tak i premium i Stavanger området hadde det vært fint med et hint Lenke til kommentar
Laze Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Snakka nettopp med Jens fra Elkjøp kundeservice, han sier kjeden fremdeles ikke har noen bekreftet dato på nye 360, men at ryktene sier de vil få inn et shipment rundt midten av neste uke ... på tirsdag håpet han han kunne si mer Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Ringte elkjøp nå der og var så heldig at jeg fikk snakke med verdens sureste kundebehandler. Uansett, jeg fikk vite at de ikke får noe inn før månedsskiftet januar/februar. På spørsmål om han fikk mange henvendelser om xbox 360 var svaret ja... Edit : Så fint at de gir forskjellig informasjon til de som ringer.... Endret 13. januar 2006 av jorgmeister Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva med å gå litt rundt å se om de har flere igjen på butikken? Kjøpte igår, de hadde 5 igjen Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For det første: når de sier ingen av butikkene har så tror jeg på det... For det andre: hvilken butikk var du i og kjøpte du premium? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg jobber selv på Smart Club Alnabru, og når jeg pratet med en kollega i "xbox" avdelingen fikk jeg beskjed om at importøren ikke vet når de får fler. Den/de fabrikkene importøren forholder seg til klarer ikke lage nok. Tipper at den importøren som betaler mest, får først Så det er bare å smøre seg med tolmodighet, plutselig dukker de opp EDIT: Dette er jo en uke á to siden, så kan hende det er no nyere informasjon nå. Just my $0.2. Endret 13. januar 2006 av AndyG Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For det første: når de sier ingen av butikkene har så tror jeg på det... For det andre: hvilken butikk var du i og kjøpte du premium? 5432898[/snapback] Core system. Expert på Nordås i Bergen Lenke til kommentar
Laze Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For det første: når de sier ingen av butikkene har så tror jeg på det... For det andre: hvilken butikk var du i og kjøpte du premium? 5432898[/snapback] Core system. Expert på Nordås i Bergen 5433162[/snapback] Ja, jeg venter nå på et nytt shipment premium-pakker jeg, men takk for tipset Det var leit å høre at ikke alle på Elkjøp var enig i at et nytt shipment var sannsynlig i neste uke ... jaja, bare å smøre seg med tålmodighet igjen da Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Fikk endelig snakket med noen på elkjøp som ga mer enn et "vet ikke" svar når jeg spurte om neste leveranse av boxer, hun svarte i slutten av januar.. Endret 14. januar 2006 av Darx* Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det er like før jeg kjøper meg core, og oppgraderer den til Premium, så lei er jeg av å vente ! Lenke til kommentar
Kallen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du er ikke alene om det! Men syns det er litt surt å måtte betale over 1000 kroner ekstra for hard disk og det andre som trengs. Men jeg håper ennå på at Elkjøp snart får inn slik at jeg snart kan få tak i en Xbox 360.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For min del blir det ikkje aktuelt å kjøpe core for 5 flate øre. er et orke å nesten måtte over 2000,- for å få tilsvarende utstyr som i premium Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Enig, men synes det var voldsomt lang tid det tok å lage noen xboxer... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vi som ikkje får før i slutten av denne måneden kan bare håpe på at mesteparten av feil er eliminert :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fikk endelig snakket med noen på elkjøp som ga mer enn et "vet ikke" svar når jeg spurte om neste leveranse av boxer, hun svarte i slutten av januar.. 5438802[/snapback] Hvorfor ikke bare bestille fra nett? Det er mye mer sikkert en elkjøp. Komplett er bl.a. en god nettbutikk. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 komplett får xbox 360ene inn i slutten av denne måneden.. pluss at hvvist det er en feil med xbox'n så er det så stress å sende den inn igjen Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 står ubekreftet på komplett.. det betyr vel at de ikke er sikker på når de får inn? og regner med det er forhåndsbestillt fler enn de får inn ved førstelevering uansett.. tror kjeder som elkjøp er beste å satse på nå i begynnelsen. de tar vel ikke imot forhåndsbestillinger nå lengre? også slipper man jo vente ei uke på posten.. Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vi som ikkje får før i slutten av denne måneden kan bare håpe på at mesteparten av feil er eliminert :!: 5445359[/snapback] jeg lurte også litt på dette med å vente en måned eller to med å kjøpe hvis de skal eliminere noen hw/sw feil, men har foreløpig ikke hørt noen MS uttalelser på at så har skjedd. Finnes det noen sikre kilder/linker på at de versjonene som sendes ut nå er forbedre versjoner? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ringte litt rundt på lørdag til elkjøp sandvika og lefdal sandvika, men ingen hadde noen inne. Lefdal hadde derimot sabla mange trådløse kontroller inne på lager. Da jeg kom inn i butikken ble jeg sjokka over hvor mange som hang der. Kjøpte 2 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå