Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag fikk dem inn nye forsyninger i Asker ivertfalll. Tror de har fått inn på Sandvika og!  Løp og kjøp! :D

5372255[/snapback]

JA !! HURRA ! ENDERLIG !! (?) og kjøp ! Xbox 360 får du vel mange steder nå ? :hmm:

lol

5372372[/snapback]

Kva ligger prisen på der da?

Lenke til kommentar
Jeg har forhåndbestilt min på EB games på Kvadrat (Sandnes) og de sa at enten før (tvilsomt) eller på den 30. des kom de til å få en ny sending av premium pakken.

Har du fått Xboxen din nå? Vet du om det er flere igjen?

Lenke til kommentar
I dag fikk dem inn nye forsyninger i Asker ivertfalll. Tror de har fått inn på Sandvika og!  Løp og kjøp! :D

5372255[/snapback]

JA !! HURRA ! ENDERLIG !! (?) og kjøp ! Xbox 360 får du vel mange steder nå ? :hmm:

lol

5372372[/snapback]

Kva ligger prisen på der da?

5374105[/snapback]

aner ikke jeg skal ikke ha den ! :thumbup: Det var litt ironi i det innlegget mitt da ! Liksom, alle går helt crazy på dette forumet over Xbox 360 tæhæ

Lenke til kommentar
Var på Expert i Sandefjord i sted, og fikk sikret meg en Premium som de hadde fått inn nå. (Duden fortalte meg at de totalt hadde fått inn 22Premium siden 2.Desember, og at 20 av disse var på lanseringsdato!)

Føler meg ganske heldig ja :D

5378323[/snapback]

Kva måtte du betale da?

Lenke til kommentar
Snakka med Microsoft i dag og spurte om når det kom nye leveranser.

Fikk til svar at de sender ut maskiner den 13. januar. Han jeg snakket med mente at maskinene burde være i butikkhyllene en gang over helga  :D  :D  :D

5411598[/snapback]

Bill Gates du hadde på tråen? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...