Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

... og da var alle Xbox'ene utsolgt, nok en gang. Arrg! Noen som vet når neste bestilling kommer hos Lefdal eller Spaceworld?

 

Håper det er noen som holder seg oppdatert på disse bestillingene som kunne hjulpet oss andre som enda ikke har fått tak i en 360. På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... og da var alle Xbox'ene utsolgt, nok en gang. Arrg! Noen som vet når neste bestilling kommer hos Lefdal eller Spaceworld?

 

Håper det er noen som holder seg oppdatert på disse bestillingene som kunne hjulpet oss andre som enda ikke har fått tak i en 360. På forhånd, takk!

5317131[/snapback]

 

Problemet er vel at ingen vet dette før de faktisk er i butikken og spør etter boksen, og da er de som regel utsolgt før man før kommet seg hjem og får opplyst om dette i forum på internett :(

Lenke til kommentar

Det jeg har erfart er at Elkjøp får nye bokser nesten hver 3-4 dag. Jeg har ringt dem _HVER_ dag siden lanseringsdato og de sier hver gang "etter nyttår". Men nå, fra forige uke og til nå har de begynt å si nesten hver dag: "Joda, vi fikk inn i dag, men dessverre utsolgt, neste levering er etter nyttår." Ok, så jeg ringer neste dag og de sier "etter nyttår". Neste dag der igjen "Joda, vi fikk inn i dag, men dessverre utsolgt, neste levering er etter nyttår." Dette har skjedd 3-4 ganger nå og jeg er rimelig lei. Så jeg skrev meg opp hos elkjøp som nr 6 på listen. Men gjett hva?

 

De får inn _2_ xboxer på neste levering. Herregud så håpløst dette er.

Lenke til kommentar

Nesten utrolig at de som vil ha en 360 før jul (evt. nyttår) ikke får. Enda mer utrolig er det at butikkene ikke "vet"/gidder å fortelle når de får inn ny bestilling.

 

Har noen fått vite noe mer om når neste bestilling kommer? Jeg fikk vite hos Lefdal at den ikke kommer før i midten av Januar, mens den hos EB-games kommer 30. Desember. Hos Expert venter de å få den 5. Januar.

 

Som dere sikkert ser er det ganske så forskjellige datoer her. Er det noen som kan bekrefte noen av disse...?

Lenke til kommentar

hva er det det går i med elkjøp?? forsjellige priser fra butikk til butikk! kjøpte min den 16 til 3485kr. og er stor fornøyd med den :) men når eg spurte di hvorfor det ikke var 2800 for en 360 lengre sa di det bare gjalt den føste uken! men her har jo folk opplyst at di har fått tak biligere etter den 16!!

 

jaja var uansett verdt pengene bare blir litt forvirret :!:

Lenke til kommentar
Nesten utrolig at de som vil ha en 360 før jul (evt. nyttår) ikke får. Enda mer utrolig er det at butikkene ikke "vet"/gidder å fortelle når de får inn ny bestilling.

 

Har noen fått vite noe mer om når neste bestilling kommer? Jeg fikk vite hos Lefdal at den ikke kommer før i midten av Januar, mens den hos EB-games kommer 30. Desember. Hos Expert venter de å få den 5. Januar.

 

Som dere sikkert ser er det ganske så forskjellige datoer her. Er det noen som kan bekrefte noen av disse...?

5317901[/snapback]

 

De begynner vel å bli små lei av at en helvetes mye folk ringen og spør om xbox 360 hver eneste dag,og har vært på en og annen elkjøp,er ingen som vet noen ting.

Er stort sett det største elkjøp butikkene som blir prioritert i oslo området d.v.s, Skøien,Sandvika,Lørenskog ,elkjøp får inn varer på onsdager og torsdager, så kan jo hende noen av dere er heldige i morra.

 

Hvis dere bare må ha,så er det massehvis av xbox'er på qxl.no eller finn.no.

Er jo derfor det blir utsolgt så fort,fordi noen folk kjøper opp og selger på qxl :p

4k for en core version er jo galskap,men vil man ha så vil man ha :p

Lenke til kommentar
Ring elkjøp hver dag, de får inn ganske ofte.

5320399[/snapback]

 

Hm... når jeg ringte dem idag påstod de at de ikke får inn mer før nyttår. Sikker på at de får inn ganske ofte? Isåfall tar jeg meg nok en tur innom El-kjøp på Freda'n :)

5320875[/snapback]

 

Det er de sier hver gang jeg ringer dem. Bare med et unntak:

 

"Vel vi fikk inn i dag, og det er utsolgt, neste sending kommer etter nyttår."

 

Dermed ringer jeg neste dag og de sier det samme. Så jeg lover deg, de siste to ukene har de hvertfall fått 5 sendinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...