Prytz. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Har mekka en nettside til firmaet jeg og en kompis har sammen. Brukte designdelen av Dreamweaver og noen justeringer ble gjort med html-koder. Men ikke se på koden (LES: IKKE se på koden). Den er et mess! -Håvard EDIT: www.kreativideo.com Endret 4. desember 2005 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hva med en link? Endret 4. desember 2005 av datating Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hva med en link? 5252114[/snapback] HAHA, ja så dum kan man være! Beklager, link er lagt til ^^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For å ta det positive først: Tøff layout med den klippegreia. Plassering av linken "Filmer & Cober" ble litt feil. Fonten var litt stygg på kantene. Prøv med Tahoma, den er ganske fin! Eller Trebuched eller hva den heter. Kan gjerne blande inn noen flere farger også. Men det er absolutt et bra utgangspunkt! Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) For å ta det positive først: Tøff layout med den klippegreia. Plassering av linken "Filmer & Cober" ble litt feil. Fonten var litt stygg på kantene. Prøv med Tahoma, den er ganske fin! Eller Trebuched eller hva den heter. Kan gjerne blande inn noen flere farger også. Men det er absolutt et bra utgangspunkt! 5252249[/snapback] Takk! Jeg tror jeg bare skal rename den til "filmer" i stede for "filmer og cover". La også merke til at fonten var litt hakkete.. hvorfor skjer det? Endret 4. desember 2005 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvis du kan få til det, prøv å unngå frames. Bruk <?php include("page.htm")?> istedet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 han har ikke brukt frames, han har brukt en iframe synes også siden uten problemer kunne utvidet seg nedover ved mer innhold. Heftid divmania da :o OG classmania lukter veldig dreamweaver av de style1-5 Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 han har ikke brukt frames, han har brukt en iframe synes også siden uten problemer kunne utvidet seg nedover ved mer innhold. Heftid divmania da :o OG classmania lukter veldig dreamweaver av de style1-5 5252638[/snapback] Utvidet som i at jeg strekker klipperen vertikalt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 nedover ja(ikke bruke slike avanserte ord før eksamen) Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 nedover ja(ikke bruke slike avanserte ord før eksamen) 5252945[/snapback] Hehe, å d snakker du om med dine divmania og classmania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå