Gå til innhold

Hjelp med dell pc.

Plixzard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okei, men jeg tenker på hele oppsettet. Alt fra maskinen starter. Jeg vil total fjerme alt som har med dell og gjøre fra maskinen. Skal installere på nytt og på engelsk. Da kan ikke det som er ifra dell ligge i hardware være der. håper det ble litt tydligere.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd og bytte harddisk men likevel kommer alt dell som er fra fabrikk. Da ligger det nok i bios. Hvordan kan jeg få fjernet hele biosen? Skal ha vekk alt som er dell som ligger på maskinen og som er norsk. Skal total fjerne ALT. skal starte fra bunnen av uten noen hindringer til og installere på engelsk. Hvordan kan dette la seg gjøre?

Lenke til kommentar

Min var en Toshiba sattelite med defekt hd. Jeg måtte sperre deler av disken som var ødelagt og la inn XP pro engelsk. Prøvde en annen haddisk, men bios ville ikke kjenne den igjen.

Uansett, om du legger inn ren Windows følger det ikke automatisk med noe fra Dell (om du holder deg unna restoredisken til Dell). Bios er fra Phoenix eller lignende, og tilasset Dell's hovedkort. Drivere til spesielle funksjoner er også kun til den plattformen, og gjerne med Dell branding. Uten dette mister maskinen funksjonalitet som kan være viktig. Ville beholdt dette ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...