Gå til innhold

Legge data/musikk onn og ut av iPod?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har fått virus på maskina mi og må nok starte den på nytt. Ettersom at jeg tror jeg skal kjøpe meg iPod lurer jeg på om det finnes noen programmer som gjør at jeg kan lagre musikk og data på spilleren og legge det inn igjen etterpå. Noen som vet dette?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg har fått virus på maskina mi og må nok starte den på nytt. Ettersom at jeg tror jeg skal kjøpe meg iPod lurer jeg på om det finnes noen programmer som gjør at jeg kan lagre musikk og data på spilleren og legge det inn igjen etterpå. Noen som vet dette?

Takker for svar.

5252054[/snapback]

iPod fungerer som ekstern harddisk uten ekstra programvare.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

5252054[/snapback]

iPod fungerer som ekstern harddisk uten ekstra programvare.

5252063[/snapback]

Hø? Det eneste programvare som følger med er iTunes og du kan vel ikke gjøre det med det?

Lenke til kommentar
Hø? Det eneste programvare som følger med er iTunes og du kan vel ikke gjøre det med det?

Du kan kopiere filer over på iPoden uten bruk av iTunes. Da vil iPoden vises som en masselagringsenhet. Hvis du kopier musikk på denne måten vil ikke den kunne bli spilt av på iPoden.

For å spille av musikk på iPoden må du bruke iTunes.

(Håper dette gjorde ting klarere)

Lenke til kommentar

Du kan kopiere filer over på iPoden uten bruk av iTunes. Da vil iPoden vises som en masselagringsenhet. Hvis du kopier musikk på denne måten vil ikke den kunne bli spilt av på iPoden.

For å spille av musikk på iPoden må du bruke iTunes.

(Håper dette gjorde ting klarere)

5254210[/snapback]

Så jeg kan fylle opp iPoden med alt mulig? Den blir fungerende som en minnepinne?

Lenke til kommentar

Musikken din kan du laste over på iPoden med iTunes, det er greit å ha system på den der.

Når du skal legge den tilbake på PCen gjer du følgande:

1: Last ned Ephpod

2: Kople til iPoden og start opp programmet (drivar er ikkje nødvendig)

3: Velg iPoden frå lista (finner du den ikkje må du sjekke tilkoplinga):

ehp10jg.th.png

4: Går dette bra vil du få opp ei liste med all musikken på iPoden. Alt du treng gjere då er å markere det du vil kopiere over på PCen, høgreklikke på musa og velge "Copy Songs to Directory". I vindauga som då dukkar opp kan du velge mappe du vil plassere musikken i.

ehp29yy.th.png

Til alle andre filer du måtte ha og vil ta vare på kan du berre plugge iPoden i, åpne Min Datamaskin og åpne iPoden. Der kan du legge kva som helst rett inn på spelaren. Etter du har formatert og skal ha filene tilbake kopierer du dei inn igjen.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...