Gå til innhold

Hvordan enklest mulig ødelegge en pc?

Anbefalte innlegg

Er så dritt lei pc'en, og fatter'n sier han ikke gidder å kjøpe ny før den går i stykker. Hvordan kan man enklest mulig ødelegge en pc? Hovedkort viften har sluttet å funke, men pc'en funker fortsatt. Hvis jeg stopper CPU viften, hvor lang tid tar det før pc'en tar kvelden? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så dritt lei pc'en, og fatter'n sier han ikke gidder å kjøpe ny før den går i stykker. Hvordan kan man enklest mulig ødelegge en pc? Hovedkort viften har sluttet å funke, men pc'en funker fortsatt. Hvis jeg stopper CPU viften, hvor lang tid tar det før pc'en tar kvelden?  :dribble:

5252028[/snapback]

Har vi overflod av penger her i norge ? :hmm:

Helt meningsløs post, spør du meg.

Lenke til kommentar

Skal ikke gå for mye inn på det, men fatter'n bruker så sinnsykt lang tid fra en gjenstand blir dårlig til den blir skiftet ut. Hadde han bare giddet å brukt litt penger på vedlikehold så hadde pc'en vært brukbar, men det gidder han ikke... Føler det er min plikt å leke "demolition man" :yes:

Lenke til kommentar

samle litt hybelkaniner fra under sengen din. tett til alle kjøleribber og vifter, øk Vcore, V på rammen og V på HK. kjør superIP til maskinen "koker". NB! ikke la maskinen stå på om du ikke er tilstede. Ellers er det en annen ting som funker ganske bra, og som går i motsatt vei av plan 1. plan 2 kan være å støvsuge pcen innvendig. statisk elektrisitet fra støvsugeren kommer til å ta knekken på HK i alle fall. kanskje andre deler også.

Endret av capy
Lenke til kommentar

En PC med Artic Cooling Silentium T1, MSI 865PE NEO2-V, P4 Prescott 2,4 GHz @2,6, Kingston 512 MB, GeForce FX 5200 og Eizo L550 kan umulig være så dårlig at det er nødvendig å ødelegge den.

Kjøp heller 512 MB RAM og et nytt skjermkort for egne penger (ca. 2000 tilsammen) og sleng det inni.

Edit: Jeg har også en vag mistanke om at tregheten muligens er forårsaket av spyware/adware/altfor mange programmer/full harddisk, altå dårlig vedlikehold fra din (trådstarters) side.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Edit: Jeg har også en vag mistanke om at tregheten muligens er forårsaket av spyware/adware/altfor mange programmer/full harddisk, altå dårlig vedlikehold fra din (trådstarters) side.

En venninne sa hun hadde kjøpt ny pc, og jeg spurte hvor rask den var osv. Hun visste ikke men "den er ny - da er den bra".

Lenke til kommentar
Viker jo som trådstarter er 12-13 siden han/hun vil ødelegge en pc som er faren sin.

Så få deg en jobb som avisbud, spar litt penger, så kjøp den din egen pc.. Verre er det ikke..

5252135[/snapback]

Feil! Trådstarter er 17,5 år.

plan 2 kan være å støvsuge pcen innvendig. statisk elektrisitet fra støvsugeren kommer til å ta knekken på HK i alle fall. kanskje andre deler også.

5252135[/snapback]

Ja, er inne på statisk elektrisitet selv..

En PC med Artic Cooling Silentium T1, MSI 865PE NEO2-V, P4 Prescott 2,4 GHz @2,6, Kingston 512 MB, GeForce FX 5200 og Eizo L550 kan umulig være så dårlig at det er nødvendig å ødelegge den.

Kjøp heller 512 MB RAM og et nytt skjermkort for egne penger (ca. 2000 tilsammen) og sleng det inni.

5252135[/snapback]

Nei er du gæren eller? :p Det der er min pc som står på rommet mitt og den skal jeg ikke ødelegge! Den funker ikke å spille med, men jeg vurderer å oppgradere med skjermkort og minne ja.

Får se hva det blir til. Tror ikke jeg gidder å ødelegge den etter alle disse innleggene.. Pc'en det er snakk om er P4 1.9 GHz, 512MB, 80GB, GeForce 3 Ti200 og 10X CD-brenner! :thumbup:

Kanskje jeg heller får fattern til å slenge inn litt mer minne og en dvd brenner istedet.. Ram brikken som står i er PC2100 TwinMOS. Vil PC3200 passe? Slik at jeg kjøper et dualkit på 1GB? Eller må jeg bytte ut hovedkortet? Slike kan man få demobrukt veldig billig på komplett.

Lenke til kommentar

Hva har folk å si til følgende oppgradering:

HK - MSI 655

Minne - TwinMOS 1024 MB

DVD-brenner- Nec ND-3550

Kabinett - Artic Cooling Silentium

Totalt vil dette koste 2050 + porto.

Denne skjermen hadde også gjort seg... :dribble:

Vil pc'en da bli mer attraktiv å bruke, og slippe tanken av å bli tortorert av en kaldblodig 17 åring med onde planer om ny pc? :hmm:

Edit: Vet dette ikke er stedet for en slik post, men synes det passer så godt siden jeg allerde har startet denne her.. (Please dont rape me!)

Endret av moestue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...