Greysoul Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har ikke så veldig stor sans for noen av winsows sine programmer...og det jeg hater meste er internet explorer...hvær gang jeg starter css (counter strike source) så kommer det bare HEAVY mye pop-ups og css klikker totalt..også får jeg også pop-ups vær gang jeg starter pcen....alle disse blir jo åpnet i ie...jeg bruker ikke ie, men firefox...så vet noen hvordan jeg kan SLETTE IE PERMANENT?? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Prøvd å scanne for virus evt. spyware/adware? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=373574 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er litt typisk å klage på Internett Explorer når man har sluppet inn en bråte med spyware på maskinen. Det finnes måter å unngå slikt, og det å sataifisere IE er ikke den rette måten. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er litt typisk å klage på Internett Explorer når man har sluppet inn en bråte med spyware på maskinen. Det finnes måter å unngå slikt, og det å sataifisere IE er ikke den rette måten. 5252882[/snapback] Det er vel bare rett og rimlig det siden explorer for det første slipper inn 95 % av gørra og for det andre fordi den lar seg påvirke av spyware. Slik som firefox åpner ikke ting pga av spyware slik som ie gjør. Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 jeg har ikke så veldig stor sans for noen av winsows sine programmer...og det jeg hater meste er internet explorer...hvær gang jeg starter css (counter strike source) så kommer det bare HEAVY mye pop-ups og css klikker totalt..også får jeg også pop-ups vær gang jeg starter pcen....alle disse blir jo åpnet i ie...jeg bruker ikke ie, men firefox...så vet noen hvordan jeg kan SLETTE IE PERMANENT?? 5252000[/snapback] Bruker for det meste bare IE, og jeg har aldri problemer med uønskede popups. Og når det er sagt så bruker oppdatert Antivirus, brannmur og fjerner spyware hver 1-3 dag med Ccleaner, fjerner alt som heter cookies. Kameraten min derimot får masse popups, feilmeldinger etc. Han laster ned og innstallerer masse dritt fra bitorrent og P2P generelt. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 SATANS INTERNETT EXPLORER! Hvis han der nede hadde kommet med en nettleser, tror jeg neppe den hadde hett Internet Explorer altså. Inferno Explorer kanskje. Førøvrig har de ikke bredbånd der nede. Jo langsommere jo bedre, later det til. Temmelig kjipt hvis man har hatt 2mbs her oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg