.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg skal få meg en xbox360 core imorgen uten harddisk, så det jeg lurer på er hva er det jeg trenger harddisken til egentlig? jeg kan jo bare kjøpe meg memory card Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ok memmory card er mye mindre plass på. harddisk er kjekt hvis du skal laste ned demoer trailers osv fra Xbox live. Altså det er ikke noe å lure på Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 lagring av spill (midlertidig minne). tror det er noe av det hardisken brukes til Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ok, så det kommer ikke til å være noe sånn at jeg kjøper et spill xbox360 en gang i fremtiden så når jeg putter cd'en så står det f.eks at dette spille krever harddisk på skjermen? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 ok, så det kommer ikke til å være noe sånn at jeg kjøper et spill xbox360 en gang i fremtiden så når jeg putter cd'en så står det f.eks at dette spille krever harddisk på skjermen? 5252103[/snapback] Nei, veldig lite sannsynlig. Så lenge du ikke skal laste ned demoer og slikt online har du ikke bruk for harddisk. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 aah ok.. takk for svar folkens Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Final Fantasy XI kommer vel til å kreve harddisken etter det jeg har skjønt... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Egentleg så burde me ikkje trenge harddisk men så mange spelutviklere baserer seg på brett som ikkje er *seamless* og då vil det gå mykje raskare å laste frå harddisken Eg velgjer å venta og ser om harddisk vil bli krevd til nokon av dei *STORE* titlane som kjem etterkvart. Gears of War vil troleg ikkje bruka det. Endret 4. desember 2005 av siDDIs Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Trenger vel såvidt jeg vet harddisk om du har tenkt å spille Xbox (1)-spill på din Xbox 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå