029kid Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet om et ok program som kan sende bilder, tekst osv til andre pcer på nettverket ? Ikke som vanlig remote desktop der man får opp skjermbildet deres, jeg er ute etter et program som rett og slett bare sender bilder og tekst direkte opp de deres skjerm. Fins dette ? Lenke til kommentar
029kid Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som vet om et ok program som kan sende bilder, tekst osv til andre pcer på nettverket ? Ikke som vanlig remote desktop der man får opp skjermbildet deres, jeg er ute etter et program som rett og slett bare sender bilder og tekst direkte opp de deres skjerm. Fins dette ? 5251959[/snapback] Jeg tror ikke helt jeg forstår spørsmålet. Altså du vil ikke ha RDP, men vil sende skjerm og tekst osv til en annen skjerm? Altså motsatt av RDP da? Sånn at mottakeren ikke selv kobler seg opp mot noe, men en annen pc sender direkte bilde osv til den mottakeren uten at mottakeren selv trenger å gjøre noe? Lenke til kommentar
029kid Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ja det stemmer! Vet du om noen slike programmer ? Lenke til kommentar
dib Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 prøv netsupport eller noe slikt finnes mange poster som har ramset opp andre liknende software Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Du tenker kanskje på et undervisningsprogramm der elever følger med på skjermen hva du gjør? Et program som gjør det er Netop. In short, NetOp School 4.0: Lets teachers show any screen in real-time to all students Enhances the ability to monitor and assist students, Gives teachers better insight in the individual students’ progress Makes it easy to create and carry out online tests Facilitates text or audio discussions online Allows students to request help discreetly Gives students hands-on experience with the taught subject Provides ability to demonstrate learning points online Opens possibilities to teach students that are not physically present Is extremely user-friendly – NetOp School can be learnt in minutes Doesn’t require an expensive investment in extra hardware, and Is based on extremely stable and responsive technology Endret 5. desember 2005 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå