Landeplagen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Når jeg logger på live (på Halo 2) står det at jeg har fått en "important messange" fra Xbox Live. Så kommer jeg til account management, men når jeg slår på Halo 2 igjen, kommer den samme meldingen! Hver gang. Hva skal jeg gjøre? Sånn står det: • Important Message: You have an important message from Xbox Live. Would you like to go to Account Management in the Xbox dashboard? Account Management or continue offline. Note The error occurs when you download the Killtacular Pack. • The error refers to damaged content. Currently, we do not know the exact error message. However, you receive this error message when you download the Bonus Map Pack. Jeg har kjøpt retail-utgaven av mapsene, men jeg har Xbox Live også. Endret 5. desember 2005 av GameMaker Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 bare en liten bump... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå