Gå til innhold

Error: Halo 2 på 360


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Når jeg logger på live (på Halo 2) står det at jeg har fått en "important messange" fra Xbox Live. Så kommer jeg til account management, men når jeg slår på Halo 2 igjen, kommer den samme meldingen! Hver gang.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Sånn står det:

 

• Important Message: You have an important message from Xbox Live. Would you like to go to Account Management in the Xbox dashboard? Account Management or continue offline.

Note The error occurs when you download the Killtacular Pack.

• The error refers to damaged content. Currently, we do not know the exact error message. However, you receive this error message when you download the Bonus Map Pack.

 

Jeg har kjøpt retail-utgaven av mapsene, men jeg har Xbox Live også.

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...