boss3 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hei. Satser på at dette er riktig kategori eller?? vel uans. går det vel greit... Jeg har et 3G pccard/nettverkskort som fungerer på trådløse nettverk pluss at jeg kan surfe hvis det ikke er trådløst nettverk tilgjengelig. Dette brukes på en 15" bærbar. I julen reiser jeg til spania og vil heller ha med meg en Dell X1. Denne har desverre ikke mulighet for noe nettverkskort. Men hvis det hadde vært mulig å koble til 3G kortet kunne jeg surfet på min X1. Mener jeg har hørt noe om en slags adapter til CF porten (på X1) som kan "gjøre om" cf porten til en nettverkskort port... er dette mulig eller peopl?? håper noen vet det Endret 4. desember 2005 av boss3 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ettersom X1 ikke har PC Card slot ville jeg forsøkt med nettverkskort via USB2 porten. Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Greia er at jeg trenger å bruke 3G kortet for å komme på internett. Og da må jeg vel nesten ha en pccard slot eller?? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Denne har desverre ikke mulighet for noe nettverkskort. Men hvis det hadde vært mulig å koble til 3G kortet kunne jeg surfet på min X1. Mener jeg har hørt noe om en slags adapter til CF porten (på X1) som kan "gjøre om" cf porten til en nettverkskort port... Beklager, Jeg trodde ditt problem var manglende nettverkskort (ettersom det er det du spørr etter). Ser imidlertid at specen til X1 sier den har trådløst nettverkskort. Det du spørr etter er 3G muligheter via SD eller CF portene på maskinen? EDIT: Dell har følgende som kanskje kan brukes: Audiovox RTM-8000 Tri-Band GSM/GPRS CF Card, without SIM card, inc. PCMCIA adaptor Endret 4. desember 2005 av PerB Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Flyttes over til nettverks-kategorien da den er plassen for slikt spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå