FranzJosef Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Litt krise... Kjøpte både hovedkort og kabinett i dag på Datakjeden, Stovner. Det sto veldig lite om dette kabinettet annet enn tittelen så jeg kunne ikke vite hva det sto for. Jeg så det var rimelig og spurte han på butikken. Han sa det var det kabinettet de solgte mest av og anbefalte det. Kabinettet det gjelder er dette: RedPrescott Midi tower, 350W (og det er alt som står hos Datakjeden) Hovedkortet det gjelder er dette: Asus P4P800 SE Betyr det at jeg må ha et kabinett med ATX da?. Nå står det ATX på strømforsyneren på kabinettet, men det er vel ikke nok da? En annen ting som mangler er dør. Det vil jeg gjerne ha. Hva med dette? Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) Har det dør og jeg antar det vil passe til hovedkortet? Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Cooler Master Cavalier 3 har dør og passer de fleste hovedkort... Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, kanskje.. Men ikke dette! Jeg ser det nå på bildet på http://www.hardcoreware.net/reviews/review-226-2.htm Det er akkurat de samme inngangene bak som på det jeg har. De tre lydportene er vertikale (i motsetning til horisontale på mitt hovedkort) samt en rekke andre ting som ikke stemmer helt. Altså spør jeg; hvilket kabinett passer til dette hovedkortet Asus P4P800 SE ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124228&cks=PLC ...og igjen, gjerne et kabinett med dør. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 I/O shield da, bare å bruke det som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Man kan vel si det sånn at så lenge kabinettet er stort nok, så passer hovedkortet ditt! Og det passer helt fint inn i Cooler Master Cavalier 1. Jeg har CM Cavalier 3, og det er helt identisk bortsett fra at det har et VU-meter i front. Hovedkortet mitt er også ATX. Endret 9. desember 2005 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Okei, for det første så forklarer og skriver du noe rart. Måtte lese gjennom flere ganger. Men over til saken. Du handla nytt kabinett og hovedkort på datakjeden, stovner, og fikk 2 esker med deg hjem? Og du klarer ikke å få delene til å passe og mener kabinettet mangler sidedør? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror hans problem er at han ikke får i hovedkortet i bkdelen, han har nok et I/O shield som ikke passer hovedkortet Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tja. Da har han vel ikke leita gjennom hovedkortesken og funnet I/O shielden som følger med hovedkortet da. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nei... Men til trådstarter: du kan kjøpe nytt. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Det var nok det I/O shield-greiene.. ante ikke at det var meninga det der skulle byttes på! Takk for hjelp. Eneste problemet nå er å finne ut av hvor alle ledningene skal plugges i. Hvordan vet jeg hvor alle ledningene fra frontpanelet skal i? Står ikke noe i manualen nøyaktig hvor de skal i... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 du kan ta deg en tur til meg så kan jeg hjelpe deg. Ellers finner du en manual på nettet.. som f.eks. på hjemmesiden til hovedkortet Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 En tur til deg?? Hvem er du og hvor er du da? Har manual, men det står bare "plugg i LED-kontaktene der de skal være" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg er meg, Thomas, hengt her i 3.5 år og bor på stovner Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har manual, men det står bare "plugg i LED-kontaktene der de skal være" eller noe i den dur. 5253245[/snapback] I manualen til HK SKAL det stå en oversikt over hvor sånne kabler skal kobles på HK. Ledningen er helt sikkert merket med noe, og det bør stå hvor disse skal kobles i manualen til HK. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 TULLPRAT at det ikke står hvor ledningene skal i hk. Bare se side 2-33!! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er det vindu i kabinettet du savner? Dør har du nok. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Jeg er meg, Thomas, hengt her i 3.5 år og bor på stovner 5253250[/snapback] :!: Holdt på å le meg ihjel Edit: Sorry, det var bare måten det var skrevet på og hele denne linken. Endret 12. desember 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå