nastoisi Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ett spørsmål jeg funderer på. Hvis en kjøper seg en ipod. Må man da kjpe musikken sin via itunes, eller er det bare ett krav at man må bruke itunes for å få lagt over musikken. Jeg snakker da om all den musikk jeg allerede har lastet ned og som jeg da ikke har noe interesse av å kjøpe. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du må ikke kjøpe musikken din på ny, bare bruke iTunes (finnes også andre programmer som virker) for å overføre den musikken du allerede har. Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Du må ikke kjøpe musikken din på ny, bare bruke iTunes (finnes også andre programmer som virker) for å overføre den musikken du allerede har. 5251700[/snapback] Hvilken annen programvare kan en bruke? Det er jo flere mp3 spillere som krever egne drivere så hvorfor er det da så mange som er så sterkt imot itunes som forsåvidt kan levere mer en kun drivere om en ønsker det? Endret 4. desember 2005 av nastoisi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du må ikke kjøpe musikken din på ny, bare bruke iTunes (finnes også andre programmer som virker) for å overføre den musikken du allerede har. 5251700[/snapback] Hvilken annen programvare kan en bruke? 5251743[/snapback] Copypod, ephpod. anapod explorer. http://ipod1.no/node/192 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå