OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hei... Mitt nye skjermkort 6600 GT (AGP) (3D club) fryser skjermbilde når jeg surfer på net. Fryser med masse streker på tvers ( når jeg ruller siden opp eller ned) . Har spillt litt, ser ut som om det går greit ser ut som om skjermbilde bare låser seg når jeg er på net. Noen som kan hjelpe?? (har prøvd nye drivere, sjekka om kortet sitter ordentlig i, strømkabel er satt i) HJELP Endret 4. desember 2005 av OnlyOneKeeper Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 sjekk temperaturen til kortet Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 sjekk temperaturen til kortet 5251620[/snapback] den ligger 44C Lenke til kommentar
tropic Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 kan være strømforsyningen.. hvilken har du no?? Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 kan være strømforsyningen.. hvilken har du no?? 5251745[/snapback] Har en Chieftec 360w Lenke til kommentar
tropic Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hmmmmmmmm prøvd skjermkortet i annen pc?? Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hmmmmmmmm prøvd skjermkortet i annen pc?? 5251842[/snapback] Nei har ikke d. Synes d e veldig rart at bildet bare fryser seg i Explorer og ikke i spill ( ikke skjedd enda) Noen ganger må jeg reestarte og andre ganger går det over av seg selv. ( som om skjermkortet slår seg av og på, en blits lyd: Slik når du slår av tv`n) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 akkurat hvilke drivere har du prøved? kanskje kortet ditt ikke takler de offisielle fra nVidia? prøv med www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 akkurat hvilke drivere har du prøved? kanskje kortet ditt ikke takler de offisielle fra nVidia? prøv med www.omegadrivers.net 5251896[/snapback] Ok noe e en driver fra www.omegadrivers.net installert.skal prøv å se tilbake melding kommer...... Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 akkurat hvilke drivere har du prøved? kanskje kortet ditt ikke takler de offisielle fra nVidia? prøv med www.omegadrivers.net 5251896[/snapback] Ok noe e en driver fra www.omegadrivers.net installert.skal prøv å se tilbake melding kommer...... 5252270[/snapback] Og d funka ikke.. Samme gammle.. E kortet defekt på noen måter?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 høres veldig rart ut. henger seg i windows men ikke i spill? har du klokket det? kanskje 2d klokken er for høy for kortet? Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 høres veldig rart ut. henger seg i windows men ikke i spill? har du klokket det? kanskje 2d klokken er for høy for kortet? 5252455[/snapback] har ikke klokka d.. det e helt nytt. og er ikke noen kløpper til å klokke.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 mystiske greier. jeg regner med at du har slettet de driverne du ikke bruker? hvis ikke er det ikke rart om kortet oppfører seg rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå