Halpert Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg lurte egentlig bare på når Panasonic VS6 kommer i butikkene? Den ser veldig bra ut, og har en kongeskjerm. Utseendet er heller ikke så ille. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror amobil må ha klønet ganske heftig her om den ikke har kommet ennå, står at den skulle bli lansert i november. http://www.amobil.no/nyheter/mobiltelefone...til_norge/20248 mer info: http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html Lenke til kommentar
Halpert Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Nei, jeg har ikke sett den noen steder og trur ikke at den har kommet ennå- Men i dagens nyhet sto det at Panasonic trekker GSM-telefonene fra det europeiske markedet, så det har vel muligens noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Den har kommet i andre internasjonale butikker og nettbutikker. Jeg kan få den ifra amerika til 269 dollar (ca. 1800kr) Uten frakt kostnader. Altså den er på markedet. Men om den kommer til Norge er en annen sak Tviler Lenke til kommentar
NERV Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skal kjøpe meg en i Asia neste måned. Har spurt i nettcombutikker og de har verken hørt om den eller har tilgang til Panasonic telefoner. Telenor har aldig ført Panasonic. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Panasonic slutter med all produksjon av mobiler mot Europeiske land. Vet ikke når dette trer i kraft da! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Er snakk om gsm telefoner. De slutter ikke med telefoner til europa, men satser nå heller mot 3g telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå