Kina bill Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Har kjøpt meg Chieftec Dragon Big Tower. Skal sette inn to stk ekl papst 80 * 80 kabinettvifter. Sikkert ikke noe fasitsvar på dette spørmålet, men bør begge viftene blåse inn eller ut, eller bør jeg la en blåse inn og en blåse ut? Noen som har synspunkter/erfaring med dette? KB Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Hei. Sett inn ei vifte helt nederst foran som skal blåse inn (da får du den kaldeste lufta inn i kabinettet). Sett inn ei vifte helt øverst bak som skal blåse ut (da får du bort den varme lufta som samler seg øverst i kabinettet. ENKELT OG GREIT. "Det finnes en løsning på alt" Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 hør med eieren av denne om han selger den til deg :smile: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=5052&forum=16 hheheheehehhehheehhehe Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ja som du sikkert har sett på linken over så er Sveinl spesialist på vifter ... hehheheehhheheheheheh Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Moromannen :smile: Var tøff den vifta der Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 "Det finnes en løsning på alt" og han fant den :smile: hhehhehehehhehehehehe Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Men for å hjelpe stakkaren som ikke vet å plassere viftene sine er vel du også ZAN, ENIG i plasseringene av viftene er den mest hensiktsmessige med hensyn på kjøling? Har 2 kabinettvifter selv (80mm) med løsningen som er beskrevet ovenfor. Jeg har ca 40 grader på prosessor, men jeg har tenkt å bore et hull i sidedøra for å montere i 80mm til som skal blåse på prosessor og skjermkort/RAM. Jeg skal også kjøpe ei 120mm vifte som blåser varmen ut av kabinettet. "i disse dager produseres det stillegående vifter" Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 På bilde ser det ut som vifta har tatt seg av både deksel til tastatur, kabinett og personen som ’satt’ foran skjermen :->>> Fra spøk til.... takker for svarene. KB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå