d'espresso Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tenkte jeg skulle starte en tråd som kanskje kan vare en stund?? i denne tråden kan man legge ut informasjon om konsollene, dine meninger (helst ingen fanboys) som sier at den ene suger etc.. Jeg valgte å ikke ta med Nintendo Rev fordi den .. hmmm... jeg bare tok de to jeg :!: enda jeg skal nok ha Nintendo Rev å.. Dere kan lese mye om begge på: www.ign.com www.gamespot.com Også noen norske (de har ikke mye om de enda, men det er litt) www.spillmagasinet.no www.gamer.no www.gamereactor.no Bare si ifra om andre kule nettsider som jeg kan legge til, det ble litt få av dem.. Si ifra om denne finnes fra før, fordi jeg mener å ha sett en med samme emnetittel før. Men jeg tenkte at disse trådene kunne være forskjellige, ok?? Ikke bare to av samma greia men.. Hva mener dere er pros and cons om begge to? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For det første er det en meningsløs diskusjon, PS3 er det ingen her som har prøvd. For det andre kommer en slik tråd til å gli ut til en patetisk og snever krangel mellom to leire veldig fort. For det tredje ser vi helst at det ikke opprettes slike "samletråder" hvor trådstarter strengt tatt ikke har noe konkret å diskutere, men poster for å "sette av et område". Stenger derfor tråden likegodt først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg