mcbanan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tenkte dette var den eneste plassen jeg kunne få hjelp, siden jeg egentlig ikke ha peiling på data.. Beklager om dette spørsmålet burde ligget en annen plass eller noe Nå nettopp satte jeg meg ned for å se en top gear episode, som så mange ganger før. Men i motsetning til før, kom det nå ikke opp bilde, bare sånne dumme fargeanimasjoner.. WHY?? Jeg har ikke gjort noen forandringer på dataen som jeg kan huske, og det har jo gått fint før. Husker at jeg måtte ha en kodek for å kunne se de opprinnelig, og den lasta jeg ned, men etter at jeg formaterte dataen har jeg ikke trengt det. Har windows ME med alle mulige oppdateringer fra winupdate.. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Prøv om du får spillt av i VLC . Den inneholder alle tenkelige codec formater. Last ned her Endret 4. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
mcbanan Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jamen jeg vil ikke bruke VLC.. Vil få mediaplayeren min til å funke igjen! Edit: og en annen ting.. Når jeg skal se videoklipp på nettet, for eksempel på killsometime.com, kommer det opp feilmelding.. Jævla irriterende. Noen som vet hva som er galt? Endret 4. desember 2005 av mcbanan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå