curtiis Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Litt trøbbel med min sokket A sempro 2600, tror det er noe galt med den for det ser ut til at den under spilling kommer opp mot 50 grader så kutter maskinen. Tenkte først det var skjermkortet som var problemet, men etter jeg fikk nytt etter vifta på det forje gikk og problemet var det samme så må det være cpu eller hk. Fins det noen måte å teste cpu, et programm eller noe? eller blir prossesoren rett og slett for varm? tok av panelet på siden av maskinen, blei mere sirkulasjon og kjøling. Overaskende nokk fungerte maskinen i BF2, ser at temperaturen vart lavere en 50 grader. Spilla bare en liten stund for å teste, har boxed kjøling. Mer og mer lyst å bytte ut den cpu'en og soket A hk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hvilket hovedkort har du? sitter viften ordentlig på? prøv å sett i flere kabinett vifter! Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=112046 Trur jeg ska prøve en slik, har et asus a7v880 hk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Litt trøbbel med min sokket A sempro 2600, tror det er noe galt med den for det ser ut til at den under spilling kommer opp mot 50 grader så kutter maskinen. Tenkte først det var skjermkortet som var problemet, men etter jeg fikk nytt etter vifta på det forje gikk og problemet var det samme så må det være cpu eller hk. Fins det noen måte å teste cpu, et programm eller noe? eller blir prossesoren rett og slett for varm? tok av panelet på siden av maskinen, blei mere sirkulasjon og kjøling. Overaskende nokk fungerte maskinen i BF2, ser at temperaturen vart lavere en 50 grader. Spilla bare en liten stund for å teste, har boxed kjøling. Mer og mer lyst å bytte ut den cpu'en og soket A hk. 5251391[/snapback] Fjern støv fra CPU-kjøleren og sjekk ut i biosen at CPU-tempen tillater opp til 75-80C.. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 fant ikke noe cpu tempratur område annet enn att temperaturen som cpuen ligger på akkurat dær og da. Nermeste jeg komm var å sette parameter for cpufan, de lå mellom 35 og 55. ska prøve å lete litt etter detpå nett, hva som er normal temperatur på semproen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå