maartn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 spørsmålet lyder som tittel, hvordan kan jeg fjerne nye eposter, i påloggings menyen i xp? kommer opp mailer som jeg ikke bruker osv. Fordi jeg har en annen mail til msn. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det finnes kanskje mer elegente måter, men jeg pleier å gå inn i regedit og rydde opp i MessageCount under: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail Lenke til kommentar
maartn Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hva skal jeg endre på den da? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg setter bare MessageCount til 0 på de forskjellige kontoene når det som står i innloggingsvinduet ikke stremmer med virkeligheten. Men når jeg leser spørsmålet ditt på nytt skjønner jeg ikke helt hva du egentlig spør om, så det er mulig jeg har misforstått Lenke til kommentar
maartn Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 hehe, når dere logger av ikke sant? så kan man velge hvilken konto man vil logge på, samt man har "xp logon menyen", og da kommer det under brukeren "3 nye eposter" elns .. dette vil jeg få fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå