Smif Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hei folkens, jeg sitter nå på en utdatert Hyndai 19" CRT Og det har jeg lyst til å gjøre noe med, men siden jeg har skjønt at 1600x1200 kun finnes på 20", så må det bli en slik en. (klarer ikke jobbe på 1280x1024) Jeg ser en del på film og jobber i windows, og spiller litt FPS og en del NFS Most Wanted. Altså responstid har noe å si! Så jeg har sett på: NEC 2070NX Samsung 204Ts og noen flere Men jeg blir litt skremt av 16ms, er dette bare noe jeg innbiller meg fordi det finnes skjermer med 3ms? (og den bør helst ikke være dyrere enn PC'en min ) Noen erfaringer/forslag? Endret 6. desember 2005 av Smif Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Samsung 930BF. Anbefaler den vertfall. Har ingenting negativt å si på den egentlig. Men. Jeg vertfall har vært veldig fornøyd med Samsung generelt. Tenker på Syncmaster. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du må passe på å ikke se deg blind på responstiden. Les heller tester eller enda bedre, se skjermene selv. Jeg sitter på en 20" widescreen fra Dell med 16ms responstid, og har ingen problemer med ghosting. Det betyr ikke at den ikke er der, men jeg legger ikke merke til den. 16ms skjermer kan altså være bra nok til ditt bruk, men som sagt: prøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå