Gabriel Shear Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har en 11g 3com ruter. Opplever stadig vekk vi "detter ut" av nettverket, og for å komme inn igjen på så må vi gå å restarte ruteren. Detter ut foreksemel hver gang jeg skal refreshe serverlista på all-seeing-eye, og i mange andre tilfeller. Noen som vet hva problemet kan være? er det ruteren som har tatt kvelden? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg hadde samme problemet som deg. Så det jeg gjorde for å fikse det var at jeg lasta ned nyeste driverene til routeren, og så gikk jeg til hver pc og satte opp manuel ip. Etter det har det funket som en drøm. Illustrasjon: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hadde du samme ruter? Har nyeste drivere nå, skal sjekke hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 3COM 3crwe554g72 11g er det jeg har. Ganske gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå