Zirus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei, jeg lurer bare hvordan jeg sender inn mitt KOSS SB/45 headsett som har blitt øddelagt.. Lurer også på hvor lang tid det tar, og om du får et nytt headsett? PS: Mitt KOSS SB/45 headsett har "lifewarenty" EDITH: TUSEN TAKK Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei, jeg lurer bare hvordan jeg sender inn mitt KOSS SB/45 headsett som har blitt øddelagt.. Lurer også på hvor lang tid det tar, og om du får et nytt headsett? PS: Mitt KOSS SB/45 headsett har "lifewarenty" EDITH: TUSEN TAKK 5251208[/snapback] Hvor kjøpte du det? Stikk tilbake på butikken og sleng det på disken evt send en epost til webshoppen.. Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ok, men sender de det videre igjen elelr har du gjort det før? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det kommer an på hvor du har kjøpt det. Det første jeg ville ha gjort var å sende en mail til leverandøren og forklare hva som har skkjedd og hva de vil gjøre med saken. For 1 uke siden ble dvdspilleren min ødelagt. jeg har ikke garanti eller noe på den. Jeg sendte en mail til leverandør og forklarte hva som hadde skjedd. Fikk i svar at jeg skulle sende den til dem og så skulle jeg få ny. Lenke til kommentar
adnan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det beste er vell og levere den tilbake til butikken. Hvis de er snille så gir de deg et nytt med en gang og de får nytt fra KOSS senere, hvis ikke så må du vente til KOSS sender dem et nytt før du får ditt retunert. Lenke til kommentar
Blavod Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du sender inn headsettet ditt til den plassen du kjøpte det. De vil da videresende det til Koss i Danmark, og der reparerer de det eller skriver tilbake til butikken at de kan gi deg nytt. Slikt funket det for meg. Jeg har klart å ødelagt ett til headsett (et R55/B) og skal sende det inn til komplett. Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Men hvis headsette er en god del øddelagt.. får du et nytt et da eller prøver de å fikse det...? Endret 4. desember 2005 av Surface90 Lenke til kommentar
Blavod Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kommer ann på hva du mener med ødelagt. Om bøylene er knekt eller en av klokkene er ødelagt, gir de deg sikkert nye. Men om det er kontaktfeil e.l. fikser de den nok. Samt at de bytter putene rundt klokken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå