Oldie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har 2000/200 linje fra Telenor og mesteparten av døgnet har jeg den hastigheten jeg skal ha. Men utpå dagene, nærmere bestemt på hverdager mellom 21 og 23, søn- og helligdagerdager mellom ca 18 og 23, synker hastigheten til 700- 800 kb/s. Flere tjenester på nett er i disse tidrommene nærmest ubrukelig(eks. streaming). Jeg har svært lite lyst på en meningsløs samtale med en tilfeldig ansatt hos kundeservice i sakens anledning(har forsøkt å legge inn spørsmål på Telenor sine sider - no replay). Har det noen hensikt å forsøke å gå noe videre med saken(Forbrukerråd eller lignende), eller er det kun borkastet møye? Det må presiseres at dette virker til å være svært lokalt. Jeg har undersøkt med andre som bor mer sentralt (i Tromsø by) og de har ikke samme problemet. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ring telenor og be dem sette overvåking på linja noen dager for å teste den. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har også telenor..... Har det motsatte problem, eller det er vel ikke et problem akkurat! (se vedlagt bilde) Lenke til kommentar
joar.l Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Bor i Tromsø sentrum og har problem med høg ping i samme periodar. Eg har ikkje målt hastigheita systematisk men ser at den er ein del lavare enn den skal vere akkurat no, har Telenor 4000/400. Har også lagt inn spørsmål via Telenor sine nettsider men har ikkje fått svar, veit ikkje om eg orkar å ringe kundeservice enno. Tracert viser at pingen stig brått innanfor Telenors nett, tippar det er snakk om kapasitesproblem ein eller annan stad. Endret 4. desember 2005 av joar.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå