Kamp Fisk Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei, jeg har koblet xbox 360'n min opp til pc'n (via tv-kortet) for å bruke samme skjermen.... men bildekvaliteten blir grunsom, er det noe jeg kan gjøre? er det noen vits i å skifte tv-kort?? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 ER det samme som skjer når jeg gjør det med min ps2, vet ikke hvorfor. Men er ikke et engangstilfelle Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Måten du sier du gjør det på er garantert å sikre møkkakvalitet. Måten man skal koble en 360 til pcskjerm på er med HD-VGA kabelen. Ved å bruke tvkortet får du max s-video kvalitet.. og det er crappy. -C- Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 så jeg må altså bytte om kabler fra pc'n til xbox'en hver gang jeg spiller da ?! eller finnes det en lugn løsning på det og ? Og hvis jeg mekker meg en hd-vga kabel... hvodan skal jeg koble opp 360'n til mitt 7.1 anlegg :O ..... takk på forhånd Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du må bytte kabler ja. Det med lyden vet jeg ikke. Siterer bare det jeg har lest. Har ikke sett kabelen selv Har ikke 360 engang:) Vil ha though http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/ <- denne. Og det ser ut som den har både rca audio og optisk audio. -C- Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du kan vel bruke en KVM(?) switch til å bytte mellom signalene? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 jaja, vet om den, får den i butikken jeg jobber i snart. Bare lurte på om det var noen enklere vei, men jeg vil ikke la det gå så mye på bekostning av bildet! er jo en av grunne til at jeg kjøpte 360'n.... det gode bildet og grafikken Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 åå? hvor kan jeg finne slikt? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 En KVM svitsj kan brukes, ja. Men da er du avhengig av lang vga-kabel eller ha pc'n ved tv'n. Hvis du ikke vil ha reduksjon i kvaliteten satser du på kabelen over. -C- Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hehe, saken er den at jeg vil bruke pc skjermen til 360'n og anlegget til pc'n til 360'n, så da er jo en switch genialt! hvor kan jeg få tak i den ? er den dyr ? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10438 Kompletts KVM svitsjer. Evt benytt sjansen til å oppgradere til en større pc-skjerm med 2 inputs -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå