Gå til innhold

Hvordan skjule flypanelet i BF1942?

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt opp Battlefield1942 igjen, og lurer på om det var mulig å sette på en kameravinkel når man kjører fly, at man ser BARE siktet?

Dette alternativet får jeg ikke når jeg forandrer kameravinkel, så jeg lurer på om det er mulig å få det til likevel?

Legger ved et bilde av hvordan det er nå. Jeg vil altså ha BARE siktet. Det har blitt så mye mere oversiktlig når man flyr.

post-34143-1133713986_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det en stund siden jeg har spilt Bf 1942 da, men trur man kan trykke på V eller C.. Husker ikke helt men trur det går;)

Kristian

5251056[/snapback]

Nope. Som jeg sier så får jeg skiftet kameravinkel, men det som du ser på bildet er den eneste kameravinkelen hvor du sitter inne i flyet.

De andre så ser du utenfor flyet, og da blir det ganske så vanskelig å treffe noe :p

Lenke til kommentar
Alle versjoner hadde da den muligheten? Bare å trykke F9 en ekstra gang det :) Eller en annen knapp om du har bindet cockpit-view til noe annet.

5251273[/snapback]

Negative.

As I said, I have already tried that.

Og "kameravinkel knappen" er vanligvis "C" ;)

Lenke til kommentar

Hva trykker du for å se flyet bakfra da? 'C' da også, eller F10

Når jeg spiller er det F9 for å se i cockpit, F9 en gang til for bare å vise siktet. F10 ser jeg flyet bakfra (chase). F11 ses flyet forfra. F12 er "fly-by". Hadde en bare den muligheten etter siste patch? Det er forøvrig regel numero uno, alltid patche til siste versjon :)

Lenke til kommentar
Negative.

As I said, I have already tried that.

Og "kameravinkel knappen" er vanligvis "C" ;)

5253821[/snapback]

Ikke noe å lage noe stort nummer ut av, men min nevnte fremgangsmåte fungerer selv uten å patche til siste versjon. Tok en titt i manualen for å se om det stod noe om det der, og det gjorde det gitt;

"Veksle frontkamera på/av - F9" - s. 6 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...