Simkin Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) ser ut til att jeg har ett annet problem her.. siktet går automatisk på fienden, hvordan fjerner jeg det? Endret 4. desember 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvis du spiller på EASY er det auto-aim. Er du så god at du legger merke til det er det nok på tide å skru opp vanskelighetsgraden. Dette gjør du ettellerannet sted på Options. (Jeg gjetter at det er HL2 du snakker om) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvis det er HL1 så skal det være i options, hvis ikke sett vanskeligere vansklighets grad. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) ja fant ut det, spiller på vanskelig dog var half life 1 jeg prata om.. fx5200 = ingen half life 2 det går sikkert, men gidder ikke lagge meg gjennom Endret 7. desember 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 fx5200 = bra ok for HL2... Spilte det en god stund med mitt gamle GeForce 2 Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 HL2 går greit på mx5200, om du har nok ram da... spillte med 384MB ram = lagga som faen når du kjører "airboat" eller hva den heter igjen spillte med 1024 ram = lagga ikke sv_aim 1 = auto sv_aim 0 = ingen auto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå