Darcus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har slitt med en feilmelding når jeg skal installere Microsoft .NET Framework Version 1.1 Redistributable Package, lett lenge etter en løsning på nettet men umulig å finne. Hvis noen knekker denne nøtta er jeg evig takknemlig Har et utklipp fra en side hvor jeg fant noen med ca det samme problemet Microsoft .NET Framework SDK Setup 1.1 Installation Failure After figuring out the previous problem (DLL dependencies), I decided to install the .NET Framework SDK into the VPC image (a Windows Server 2003). No such luck: "Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file." No, not again a memory issue... Wait a second! That image has 400 megs of memory assigned plus a 1.2 gig growth limit for the swap file. That can't be. As usual, I used Google to search for solutions. One (older) suggestion was to update Windows Installer - I gave it a shot anyways, and installed Windows Installer 3.0. No change, but that was expected. At least I am now up2date in that respect. To spare myself further waste of time, I decided to take the easy route and ran setup /c on my XP box, copied the extracted setup files to the VPC image - and presto! The SDK is installing like a charm Problemet mitt ligger dypere enn dette siden jeg får samme feilmelding når jeg kjører Setup /c commandon for å pakke ut innholdet. Uansett vet jeg ikke hvor innholdet skal ligge hvis jeg får pakket det ut. Setter stor pris på om noen kan hjelpe med meg dette problemet Lenke til kommentar
Darcus Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file. Dette er feilmeldinga jeg får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå