Dotten Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Er det bare meg som er blind eller har ikke Dius informasjon om lagerstatus på sitt nettsted? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Det stemmer nok det....desverre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Hva i all verden er poenget med det? Det gjør jo siden VELDIG lite brukervennlig. Rart da at de ligger på topp på webshopguiden. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Enig med deg der. Blir meir stress når ein må til og sende mail til dei for å høyre om dei har varene på lager. Men utanom dette har eg berre positivt å seie om Dius, kjempegod service og bra prisar. Så dette gjer nok at dei kjem høgt opp i webshopguiden. Ole Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Er det så mye arbeid å lage en oversikt over lagerstatusen? Kunne godt tenke meg å handle på Dius til tider, men har ofte hastverk med å få delene og usikkerheten gjør at jeg velger noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå