Gå til innhold

Trenger noen til å lage en logo

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette emnet, så jeg putta det her.

Ok, til saken. Jeg trenger noen som er gode i photoshop (o.l.) som kan lage en logo for meg og "crewet" mitt. Vi heter "BaggyBrothers", og er en (freeride)ski-klubb, så logoen kan gjerne ha noe med ski i seg.

Jeg tenkte litt på en logo med to B'er som peker fra hverandre (som i abba :p )

Logoen skal brukes på t-skjorter og gensere og slikt, og alle størrelser kan brukes.

Den som lager den logoen vi kommer til å bruke får en tskjorte, og navnet sitt i rulleteksten på en film hvis vi lager det. :thumbup:

Hilsen N-h :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi skal først og fremst bruke logoen på sorte gensere og sånt, så fargen bør egne seg på sort bakgrunn, som f eks hvit.

Vi tenkte at vi kan ha flere logoer, èn litt større en foran, og en på ermet, og logoen til cheese_king bak.

Lenke til kommentar

Illustrator er et progam til å lage "ting" i vektorgrafikk, som er en annen måte å bygge opp et bilde på enn ved punktgrafikk. Med vektor kan man skalere bildet opp og ned i det uendelige uten å miste kvalitet. Seriøse logoer lages i vektor.

Illustrator er relativt dyrt, men tror man får en prøveversjon på 30 dager fra Adobe

Lenke til kommentar

Som fredrikrb sa. Vektorgrafikk er det som brukes (skal/bør brukes) i logoproduksjon, og annet illustrasjons-arbeid. Illustrator er et fint verktøy, og ganske enkelt og bruke (men som sagt alt for dyrt).

"Skimannen" er en trace fra et foto jeg fant.

Logoene mine var egentlig bare lek, men hvis du er intressert i en av de, eller noe i den duren som de jeg lagde, er det bare å si i fra. Kom med litt innspill om hva du er intressert i, så vil du nok få mer respons og flere forslag i tråden skal du se. :)

Og som sagt av fredrik, logoene er i vektorgrafikk, så de kan skaleres opp til det uendelige.

Utrolig hva man får tid til når man er syk :)

edit: Gikk litt fort for seg med korrekturen der ja. :cool:

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...