raid2 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette emnet, så jeg putta det her. Ok, til saken. Jeg trenger noen som er gode i photoshop (o.l.) som kan lage en logo for meg og "crewet" mitt. Vi heter "BaggyBrothers", og er en (freeride)ski-klubb, så logoen kan gjerne ha noe med ski i seg. Jeg tenkte litt på en logo med to B'er som peker fra hverandre (som i abba ) Logoen skal brukes på t-skjorter og gensere og slikt, og alle størrelser kan brukes. Den som lager den logoen vi kommer til å bruke får en tskjorte, og navnet sitt i rulleteksten på en film hvis vi lager det. Hilsen N-h Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fikk en knakende god ide, men er ikke skilla nok i Illustrator til å lage den.. =/ Sorry.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Bare skriv ned alle tanker. Og tegn på papir og scann den inn hvis du har mulighet. Alle forslag er velkomne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kaster denne over til Visuell-kreativitet der jeg tror den vil passe litt bedre en den gjør nå Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 er nok ikke proff i photoshop men det skader jo ingen å prøve:P må desverre på trening nå men når jeg kommer tilbake så kan jeg starte:) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) vet ikke helt va dere liker, dere skrev jo det med fjell menmen laget 2 forskjellige ting..kan endre på dem så bare gi en god kommentar Endret 5. desember 2005 av Cheese_king Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) den nederste var RÅÅÅÅÅÅÅÅ, hvilke font brukte du? Endret 5. desember 2005 av vegis Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 bra du likte den, første gang jeg egentli ble frnøyd med resultate hver gang jeg lager noe på PH føler jeg jeg mangler noe men ikke nå for bare beklage den første der, den hva litt veldi nOObish.. Font på bilde 2 er: sevil alias ersa lite Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Se der ja! Den nederste der var dødsrå! Men jeg tror jeg venter på noen fler og velge mellom før jeg velger en. Må snakke litt med resten av gjengen også. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 okey, jeg kan alltid skifte på farge å skrift osv. vis du vil forbedre den Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Tror vi skal først og fremst bruke logoen på sorte gensere og sånt, så fargen bør egne seg på sort bakgrunn, som f eks hvit. Vi tenkte at vi kan ha flere logoer, èn litt større en foran, og en på ermet, og logoen til cheese_king bak. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Bare en liten greie. Om du har for mange logoer, og for mange forskjellige logoer, blir det bare stygt. Synes det holder med en stor logo på ryggen eller magen. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Bare en liten greie. Om du har for mange logoer, og for mange forskjellige logoer, blir det bare stygt. Synes det holder med en stor logo på ryggen eller magen. 5275417[/snapback] OK. Godt tips, men vil som sagt ha fler å velge mellom da Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 *Leke seg i Illustrator* Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Heh, kult. Hvilket program er dette? Koster det penger? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Illustrator er et progam til å lage "ting" i vektorgrafikk, som er en annen måte å bygge opp et bilde på enn ved punktgrafikk. Med vektor kan man skalere bildet opp og ned i det uendelige uten å miste kvalitet. Seriøse logoer lages i vektor. Illustrator er relativt dyrt, men tror man får en prøveversjon på 30 dager fra Adobe Lenke til kommentar
neb Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Som fredrikrb sa. Vektorgrafikk er det som brukes (skal/bør brukes) i logoproduksjon, og annet illustrasjons-arbeid. Illustrator er et fint verktøy, og ganske enkelt og bruke (men som sagt alt for dyrt). "Skimannen" er en trace fra et foto jeg fant. Logoene mine var egentlig bare lek, men hvis du er intressert i en av de, eller noe i den duren som de jeg lagde, er det bare å si i fra. Kom med litt innspill om hva du er intressert i, så vil du nok få mer respons og flere forslag i tråden skal du se. Og som sagt av fredrik, logoene er i vektorgrafikk, så de kan skaleres opp til det uendelige. Utrolig hva man får tid til når man er syk edit: Gikk litt fort for seg med korrekturen der ja. Endret 11. desember 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 *bump* jaja ver dere noe mer nå eller? jeg vil gjerne vite om dere bruker min. siden jeg har jo copyright på den:P :!: Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Ja, vi har lyst til å bruke din;) Så... Tar du kort eller kontanter? :p Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 mhh kontanter, neida. men jeg hadde veldig gjerne tatt imot en julegave med en genser med "baggy brothers logoen" på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå