Kræz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Trenger ny mobil, men er ikke villig til å betale 3000,- for en SE 750i. SE 700i koster ca 1400 u/abon. Men ser nå at Expert har kampanje på SE 700i til kr 1, med 12 måneders binding til Fri20. (kr 49 pr mnd.) Vurderer å etablere abonnement noe som gir en total kostnad på 49*12=588. Har tenkt å få telefonen låst opp og ikke bruke abonnementet eller sim-kort. Er det noen haker med min geniale plan som jeg ikke ser, eller er det noen andre alternativer jeg burde vurdere? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 SE 750i og 700i finnes ikke. Mener du K750i og K700i? Eller S700i? Eller hva? Greit nok at man sannsynligvis kan tenke seg til hvilke modeller du mener, men å bruke riktige navn kan likevel være en fordel. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det var vel ikke her så vanskelig å skjønne at det var snakk om k-serien? I mine øyne ser jeg ikkenoe stort problem med dette. Hvordan er mobilen låst? Tenkt å kjøpe låsekode av Telenor eller få noen "andre" til å ordne det for deg? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Med Fri20 koster den 649. Prisen på 1,- er med Fri120 som koster 249 per måned. Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Det var vel ikke her så vanskelig å skjønne at det var snakk om k-serien? I mine øyne ser jeg ikkenoe stort problem med dette. Hvordan er mobilen låst? Tenkt å kjøpe låsekode av Telenor eller få noen "andre" til å ordne det for deg? 5251364[/snapback] Selvsagt var det k700i jeg mente, men jeg kunne nok vært litt mer presis. Kan jeg kjøpe låsekode av telenor? Hos "andre" trenger jeg å sende den inn, eller holder det å få en kode? Med Fri20 koster den 649. Prisen på 1,- er med Fri120 som koster 249 per måned. 5251435[/snapback] Neida, du får den til kr 1,- med fri20 til kr 49,- pr måned. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tilbudet er greit det forutsatt at du ringer lite og sender ltie sms da dette er et av markedets dyrerste abonnement. 1,79,- til telenor og fast-tlf i minuttet og 2,24,- i minuttet til netcom er ikke akkurat noe å juble over... Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Tilbudet er greit det forutsatt at du ringer lite og sender ltie sms da dette er et av markedets dyrerste abonnement. 1,79,- til telenor og fast-tlf i minuttet og 2,24,- i minuttet til netcom er ikke akkurat noe å juble over... 5255605[/snapback] Som det står i første post skal jeg ikke bruke abonnementet til Telenor. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hos Telenor så koster det vel 1500 tenker jeg. Om du får noen til å låse den opp så må du nok sende fra deg mobilen ja.... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Neida, du får den til kr 1,- med fri20 til kr 49,- pr måned. 5255350[/snapback] Hvor da? Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 [Hvor da? 5255765[/snapback] Expert har kampanje nå, ser også at det har vært endel slike kampanjer tidligere. Her er en tråd fra august hvor det også refereres til samme tilbud, og det er en del eksempler på hvordan det kan lønne seg å kjøpe subsidiert telefon med binding. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455382&st=20 Der er det også referert til at telenor tilbyr gratis opplåsning av telefon. Noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Helt sikker på at expert har k700 til 1 kr nå? Jobber der selv og har vel egentlig ikke fått det med meg Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Helt sikker på at expert har k700 til 1 kr nå? Jobber der selv og har vel egentlig ikke fått det med meg 5260268[/snapback] Jepp, kjøpte den i dag på Expert (Bergen), og jeg gikk forbi en tele-butikken/kiosken/senteret som hadde samme tilbud. Men er det noen som har info vedr åpning av denne og om Telenor gjør dette gratis? EDIT: For å svare meg selv ser det ut til at telenor har fått pålegg om at de ikke kan ha "dobbel-binding" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=entry&st=20 og bør da åpne sperre gratis. Endret 6. desember 2005 av Chris_Henrik Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Har fått koden og låst opp telefonen, måtte ikke betale telenor for dette. Chess-sim funker utmerket og jeg har fått en ny telefon for 588,- som jeg er svært fornøyd med. Kan varmt anbefale dette "trikset" Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er jo et knakenes godt tilbud. Bortsett fra at abonnementet er svindyrt for de som ringer en del. Butikker som unlocker, er: Unlockshop GSM Teknikk Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har du bindingstid hos Telenor får du koden for å låse opp tlf gratis. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå