Gå til innhold

W800 - formatere eksternt minne


N_R

Anbefalte innlegg

...er litt i tvil hva jeg skal gjøre her. Har testa det double-your-memory-greiene men det funka ikke så bra.... :!:

 

Men, så var det det å formatere tilbake da. JOda, velger formater eksternt minne, og får spørsmål om telefonkode (!) - men HVILKEN kode er det? Det er ingen av PIN eller PUK kodene ihvertfall, de har jeg prøvd. Antageligvis noe jeg knotta inn da jeg fikk telefonen?? Ikke husker jeg...... :blush:

 

Men hvis jeg tar en reset all, så løser det seg sikkert - men, hva ryker da? Alle bildene jeg har på den? Kontakter? Vil helst ikke gjøre dette uten at jeg vet hva jeg risikerer....

 

Eller kan jeg evt gjøre dette i Disk Manager i Windows?? Hva skal jeg gjøre med partisjonene i tilfelle, hvor store skal de være?

Endret av N_R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

plugg mobilen til pcen, kopier over alt til pcen.

gå i disk manager og reformater minnekortet. kopier tilbake alt til minnekortet.

 

del partisjonen i 2, og skjul den ene. men dette tror ikke jeg vil hjelpe minnekortet ditt. sannsynlig vis er det kanskje blitt ødelagt under oppgraderingen.

Lenke til kommentar
Hadde du søkt til rundt ville du funnet ut at koden du skal taste inn er 0000 .

5252954[/snapback]

...har allerede gjort det, og 0000 fungerer ikke..... :hmm: Derfor lurer jeg på om jeg i ørska har endret den til noe da jeg slo den på første gang? Er det mulig??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...