Gå til innhold

Filmåret 2005! Årets beste filmer...

embark

Årets beste film 2005 er...?  

217 stemmer

1. 1. Årets beste film 2005 er...?

• Mr and Mrs Smith
      7
    • Sin City
      62
    • Batman Begins
      14
    • Land of the Dead
      2
    • The Descent
      1
    • Charlie & The Chocolate Factory
      6
    • Broken Flowers
      5
    • The Constant Gardener
      0
    • History of Violence
      1
    • Hitch
      0
    • Constantine
      3
    • Serenity
      4
    • Lord Of War
      8
    • Harry Potter And the Goblet of Fire
      8
    • Madagascar
      1
    • Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit
      6
    • The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
      9
    • Alone in the Dark
      1
    • Bloodrayne
      1
    • Wedding Crashers
      3
    • Sympathy for Lady Vengeance
      0
    • The Weather Man
      0
    • Drabet
      0
    • Hostage
      1
    • SAW 2
      8
    • The Exorcism of Emily Rose
      0
    • A Bittersweet Life
      0
    • Marathon
      0
    • Welcome To Dongmakgol
      1
    • Fantastic Four
      0
    • Doom
      2
    • Cinderella Man
      4
    • Legenden om Narnia
      11
    • King Kong
      30
    • Star Wars Episode III
      18

Anbefalte innlegg

Star Wars Episode III: Revenge of The Sith

5359206[/snapback]

Hva? Fant ikke filmen så veldig trist jeg da.. Skjønner ikke hva som er så trist med den...

5360823[/snapback]

At så dårlige filmer kan få så mye oppmerksomhet? :(

5361402[/snapback]

Du skal ikke begynne å snakke om at de er dårlige filmer, du har jo ikke sett en eneste av de ennå. Viss du da ikke har gjort drastiske ting i din livsstil og faktisk dristet deg til å se en Star Wars film

5363072[/snapback]

Nå skal ikke du komme her og tro at du kjenner meg, bare fordi du er min fetter. :p Uansett. Jeg har faktisk sett 2 av de filmene, ikke vet jeg hvilke. Jeg holdt på å dø i kinosalen vel viten om at jeg hadde brukt 85 kroner på det mølet! Eneste som var litt kult, var når han lille, grønne fyren med stokk tok helt av med saltoer og lignende. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste som var litt kult, var når han lille, grønne fyren med stokk tok helt av med saltoer og lignende. :ermm:

5364137[/snapback]

Du tuller nå ja?

En ting er å bo i hule, noe annet er å ikke kunne navnene på de forskjellige rollefigurene i Star Wars.

Nostalgifilmserie #1

Lenke til kommentar
Star Wars Episode III: Revenge of The Sith

5359206[/snapback]

Hva? Fant ikke filmen så veldig trist jeg da.. Skjønner ikke hva som er så trist med den...

5360823[/snapback]

At så dårlige filmer kan få så mye oppmerksomhet? :(

5361402[/snapback]

Du skal ikke begynne å snakke om at de er dårlige filmer, du har jo ikke sett en eneste av de ennå. Viss du da ikke har gjort drastiske ting i din livsstil og faktisk dristet deg til å se en Star Wars film

5363072[/snapback]

Nå skal ikke du komme her og tro at du kjenner meg, bare fordi du er min fetter. :p Uansett. Jeg har faktisk sett 2 av de filmene, ikke vet jeg hvilke. Jeg holdt på å dø i kinosalen vel viten om at jeg hadde brukt 85 kroner på det mølet! Eneste som var litt kult, var når han lille, grønne fyren med stokk tok helt av med saltoer og lignende. :ermm:

5364137[/snapback]

Holdt du på å dø av det? Da burde du vært sprengt i filler og spist av en kjøtt etende elefant når du vet at du faktisk brukte penger på "Druids", eller "xXx" for den sags skyld. Og når i helvete har DU faktisk sett en Star Wars film?

Lenke til kommentar
Eneste som var litt kult, var når han lille, grønne fyren med stokk tok helt av med saltoer og lignende. :ermm:

5364137[/snapback]

Du tuller nå ja?

En ting er å bo i hule, noe annet er å ikke kunne navnene på de forskjellige rollefigurene i Star Wars.

Nostalgifilmserie #1

5364146[/snapback]

*Hikk*

For ikke å snakke om at det er den verste scenen i hele Attack of the Clones. De gjør jo narr av Yoda. Han skal være en mektig mester, ikke en forbanna sirkusklovn som spretter rundt.

Lenke til kommentar

5364137[/snapback]

Du tuller nå ja?

Nostalgifilmserie #1

5364146[/snapback]

*Hikk*

For ikke å snakke om at det er den verste scenen i hele Attack of the Clones. De gjør jo narr av Yoda. Han skal være en mektig mester, ikke en forbanna sirkusklovn som spretter rundt.

5365266[/snapback]

Haha! Jævla møkkafilmer! :!: Er i det konstruktive hjørnet i dag. :)

Lenke til kommentar

Aww.. Vanskelig å velge blant så mange. :p

Skulle vært en nominasjonsrunde og en finale, hehe. Tips til neste år ;)

Jeg så vel bare fire filmer på kino i fjor som jeg likte: Charlie og sjokoladefabrikken(eng. tale), Star Wars III, Haikerens guide til galaksen og Wallace & Grommit.

Vanskelig å velge.

Lenke til kommentar
Narnia blir årets film, evt nummer to etter Broken Flowers, King Kong blir en drittfilm. My predictions. Jeg skal lagre dette innlegget i mine favoritter, og finne den fram etter jul.

Den tredje Star Wars-filmen var ingenting spesielt.

5253112[/snapback]

Jeg tok feil. Narnia var skuff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...