marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Heisann! Har følgende kode på webserveren min: <?php $me = "[email protected]"; ini_set("display_errors", 1); error_reporting(E_ALL); echo "<p>test</p>"; mail($me, "test", "testmessage"); echo "<p>end of test</p>"; ?> Når jeg kjører den, får jeg ikke opp noen feilmelding i det hele tatt. Men jeg får ikke noe epost heller. Noen som klarer å se hva som er gærnt? I php.ini filen min står følgende: [mail function] ; For Win32 only. SMTP = mail.broadpark.no smtp_port = 25 I tillegg har jeg sjekket at jeg ser på riktig php.ini fil. -b- Endret 4. desember 2005 av bono_head Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du har glemt å skrive avsender mail($to, $subject, $message, $from) http://no2.php.net/manual/en/ref.mail.php Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det skal ikke være nødvendig å skrive avsender. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Når det gjelder mail i PHP så er det letteste å bruke phpmailer, denne er veldig lett å bruke og fungerer... Prøvde å lage mail-funksjon selv og fungerte stort sett ok, bortsett fra at det var noen adresser (to) som aldri fikk mailen... tror mailene ble filtrert av smtp server eller popserver en plass... og letet lenge etter feilen i headeren, men fant den ikke... med phpmailer har jeg aldri hatt problemet igjen... anbefalse : PhpMailer (søk på google) jeg bruker phpmailer på bursdagskaleneren (link i signaturen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå