kakemonster7 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg får slått på pc'n, og alt er som det skal helt til det blå vinduet med en XP-logo kommer opp ( har win XP pro), like før oppstartslyden kommer... Der bare står den, uten at det skjer en dritt... Jeg får bevegd musa, men ikke noe mer... Brukte den sist på fredag, og slo den da av på helt vanlig måte... Aldri opplevd dette før... Jeg har prøvd å ta ut alle kablene, og se litt inni pcn... Ikke at jeg har så altfor mye peiling på det der, men det så ut som alt var i orden.... Takker for alle svar! *Haster litt* Endret 4. desember 2005 av azzman Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hmm... kanskje du bør formatere! Vet ikke helt jeg... Har ikke vært borti slike problemer før... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Vil helst ikke formatere, hvis jeg ikke er helt nødt... Noen andre forslag? Kanskje noen som har opplevd dette selv?!? Hvis formatering er det eneste som hjelper, gjør jeg jo selvfølgelig det, men hvis det er andre måter å løse det på, vil det være det beste... Jeg skjønner ikke hvordan sånt bare kan skje sånn plutselig... Lenke til kommentar
durkin Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Vil helst ikke formatere, hvis jeg ikke er helt nødt... Noen andre forslag? Kanskje noen som har opplevd dette selv?!? Hvis formatering er det eneste som hjelper, gjør jeg jo selvfølgelig det, men hvis det er andre måter å løse det på, vil det være det beste... Jeg skjønner ikke hvordan sånt bare kan skje sånn plutselig... 5251781[/snapback] Hadde lignende problem med min maskin for en stund siden. Viste seg at det var min western digital harddisk som var full av sektorfeil. Prøv og kjør en overflatescan og se om det hjelper Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ehh... Og det er? Åssen gjør man det? Lenke til kommentar
durkin Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 vel, letteste måten er vel å bruke en oppstartsdiskett for å komme inn i DOS. skriv denne kommandoen for å kjøre overflatescan chkdsk /r /p Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vil huske det var en oppdatering fra microsoft som gjorde dette. Sjekk linken! Microsoft fryser pcèn Ciao Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fant du noen løsning? Ciao Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Hei... Så ikke dette før nå... Skal sjekke det ut... På forhånd, takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå