twarr Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hei! Sitt på skulen, har fått tak i proxy server adressa, så eg kan surfe på internett, men kan ikkje laste ned ifra direct connect! Nokken som kan hjelpe? mvh Twarr Edit: Skriveleif [ Denne Melding var redigert av: twarr på 2002-09-02 12:30 ] Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Admin kan hjelpe... mener folk ikke skal bruke forumet her, til å sabotere skolenes nettverk. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 prøvd passive mode ? funker ikke det heller bør du nok være jevli god venn med skoleadminen :smile: Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Sikkert en firewall. Kan du komme på IRC? hvis du ikke kommer på IRC, er det en firewall der; kan du komme på IRC er det ikke sikkert at det er det. Uansett så trur jeg ikke det er lovlig å bruke DC på skolen. Sikkert no' regler IT-ansvarlig har lagt ut som du måtte underskrive på. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Går fint ann å kjøre DC bak firewall, bare bruk passive mode... Men pass deg for admin!! Hvis han finner ut at du snylter på skolens linje, blir det mest sannsynlig bråk! hehe.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Hei! Jeg har prøvd med passiv og active mode, men det funker ikke! Hehe, "administrator" som er på skulen vil eg ikkje kalle masse administrator!! Han er ein gammal gubbe, og det einaste han kan på data er å legge inn nye brukera på nettverket. Og, for sikkerhetsskyld, har eg lagt inn http tunnel! Det gjer slik at det er umulig å sjå at jeg bruker trafikk uansett ka program han bruka!!! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 hehe... ja da så. Sånna folk kjenner jeg godt til!! Jeg vet ikke hvorfor det ikke funker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå