dTd Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei! jeg har en mx700 mus. jeg har hatt den siden sommerferien trur jeg. i går så begynte jeg å merke at inni mellom så klikker den 2 ganger av seg selv ikke en. et eksempel: jeg trykker på min datamaskin 1 gang så går den inn på min datamaskin selv om jeg bare klikker EN gang. dette skjer bare inni mellom men er meget irriterendene, en gang så markerte jeg ca 100 filer som jeg skulle flytte over i en mappe så trykka jeg en gang og holdt inne for å dra over i en annen mappe, men musa åpna alle filene det var irriterendene å lukke alle filene en for en men sprøsmåle er da om musen virkelig er ødelagdt eller om jeg har klart å få på noe i innstillinger eller noe ? noen som har ideer om hva det er? syns det er litt dårlig at den skal ryke etter så kort tid. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er den trådløs? Har du prøvd andre drivere? Lenke til kommentar
stengah Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg hadde samme problem med en Microsoft Intellimouse Optical (av denne typen). Den fungerte fint i et par år, men plutselig begynte den å dobbeltklikke av og til når jeg bare trykte en gang. Jeg regnet med at det var noe galt med den, så jeg kjøpte ny, og da forsvant problemet. Endret 4. desember 2005 av stengah Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ja musen er trådløs, har prøvd andre drivere, virker som om det hjalp litt. det som er det mest merkelige er at jeg ikke merker noe til dette i spill... spiller forsåvidt mest skytespill da så det er kanskje ikke så lett å legge merke til, men jeg trur jeg ville merket det i spill også. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 ja musen er trådløs, har prøvd andre drivere, virker som om det hjalp litt. det som er det mest merkelige er at jeg ikke merker noe til dette i spill... spiller forsåvidt mest skytespill da så det er kanskje ikke så lett å legge merke til, men jeg trur jeg ville merket det i spill også. 5252600[/snapback] Trådløse muser kan føre til overføringsfeil og dermed uønsket oppførsel. Men du får se om de andre driverene hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå