Matsemann Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du laget noen spill selv? Post dem her så vi får se! Gjerne flash, java eller andre filer. Har du lagd et spill men har det ikke? Fortell om det for det! Her kommer jeg: For 1år siden lagde jeg et helproft spill i en gammel versjon av gamemaker (kunne ikke kjøre nyere versjon pga maskinen). Spillet var en ball som spratt rundt i en kasse, og når du klarte å treffe ballen fikk du ett poeng. That's it! Neste spill lagde jeg også i gamemaker. Det var et spill der man så ovenifra og kunne gå venstre-høyre-opp-ned. Det var en hinderløype med en fiende som man ikke skulle komme borti og en haug med blindveier. Når man var kommet igjennom banen kom man til en bombe, gikk over den, gikk tilbake, det sa BOOM! og spillet var ferdig. Noen andre?? ps: Håper det ikke var en tråd som denne fra før av, men jeg fant ingen. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har du laget noen spill selv?Post dem her så vi får se! Gjerne flash, java eller andre filer. Har du lagd et spill men har det ikke? Fortell om det for det! Her kommer jeg: For 1år siden lagde jeg et helproft spill i en gammel versjon av gamemaker (kunne ikke kjøre nyere versjon pga maskinen). Spillet var en ball som spratt rundt i en kasse, og når du klarte å treffe ballen fikk du ett poeng. That's it! Neste spill lagde jeg også i gamemaker. Det var et spill der man så ovenifra og kunne gå venstre-høyre-opp-ned. Det var en hinderløype med en fiende som man ikke skulle komme borti og en haug med blindveier. Når man var kommet igjennom banen kom man til en bombe, gikk over den, gikk tilbake, det sa BOOM! og spillet var ferdig. Noen andre?? ps: Håper det ikke var en tråd som denne fra før av, men jeg fant ingen. 5250488[/snapback] Jeg har laget en del spill med MMF,begynte smått i 1994 da KNP kom ut.Enkelt å lage,trenger ikke kunne noe om programmering og slikt. Her på min hjemmeside finner du litt av spillene mine; www.difsoftware.com Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 da jeg var mindre lagde jeg en hel bråte tekstbaserte dos-spill. artig da, gørr-kjedelig nå. For tiden "jobber" jeg som mapper på The Opera R2 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dere, sjekk siggen min. Prøv det spillet med en venn! (En gang snart kommer det bot`er i spillet også!) Det er laget med GameMaker 6.0 og alt er laget av meg, foruten lydene og et par marker som venner av meg har lagd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå