Pålny Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har Itunes 6.0 instaleret på windoes XP. når jeg trykker Instilinger>Ipod>Kontakter , så skal det være mulig å legge inn kontakter på Ipoden min. Men når jeg prøver å legge inn kontakter, så står det:"Outlok eller outlok express må være instalert"., men jeg har jo det instalert, men Itunes finner den ikke. så hvordan skal jeg få til slik at Itunes finnern Outlok? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du kontaktene inne i Outlook? Du må legge dem inn der først, før du can sunce dem med en iPod. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har dem i outlok, men jeg får dem ikke inn i Itunes. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg tror du må ha lagret/satt opp adresseboken også til å være delt med andre (eller var det ikke delt med andre). Søk litt rundt på apple sitt ressurssenter så finner du nok ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå