Chriskart14 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei! Fikk høre et helt fantastisk "show" fra turneorganisasjonen i går med afrikanske trommer og trance rytme! Bare lurte på om noen veit om musikk av denne typen? Ja, jeg har hørt Safri Duo, men synes det går i det samme hele tiden. De samme trommerytmene gjennom hele sangen Oppsetningen jeg fikk høre, hadde fantastisk variasjon, nye perioder med forskjellige soloer, rolige perioder, energiske perioder ... Så, noen som veit om grupper som lager musikk lignende det jeg beskriver? Alle forslag er velkomne! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 King Africa har mye bra afrikansk-inspirert musikk som har ganske fengende og moderne rytmer. La Bomba og Salta 3000 er fine sanger å starte med. Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Tusen takk! flere? Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Det jeg leter etter er vel afrikansk musikk med skikkelig trance/dance komp/rytme Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Afro-left fra Leftfield er jo en feeeet låt litt i samme gate som du er ute etter. Den er på Leftism-albumet. Tror ikke jeg har hatt et eneste vorspiel uten at den låta har blitt spilt Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Martin Solveig Vs Salif Keita - Madan Fet sang, House lingnede Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Johnny Clegg & Savuka fra Sør-Afrika var jo relativt populære en periode. Driver på enda, men antagelig faller de utenfor genrene du nevner. Verdt en lytt uansett. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå