Tinker Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har fått lekkasje etter at det har oppstått sprekk i både inn og utløp på min DangerDen polyethylen bay reservoar. Ser ikke bort fra at jeg har teitet niplene for hardt, og har skylda sjøl! Men har hørt at andre også har opplevd sprekkdannelse i disse tankene på andre steder og har blitt skeptisk til dette materialet. (kanskje ubegrunnet?) Jeg har Tygonslanger med 1/2" id. Har sett på :DangerDen plexi , men denne er out of stock og finner den ikke noensteder Thermaltake, men er ikke siker på om denne kan kobles til 1/2" id slange? Så lurte jeg på om noen har andre tips/råd ? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har bestilt swiftech sin tank..Denne må du kjøpe nippler til slik at du får den til å passe 1/2"ID slanger... Link : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...525&mcat=14s266 Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Den tanken ser akkurat likedan ut som som min DangerDen polyethylen/hardplasttank. Skru ikke niplene for hardt! Men den er helt klart et alternativ for meg og. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Okei..Jeg vet ikke om jeg skal bruke tanken ennå..Har danger den fillport også se...Så lurer på om jeg skal bruke fillport og tank... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå