Spar Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 I går kveld lastet jeg ned programmet Samurize, og hadde egentlig bare lyst på det fordi da kan jeg se hva som går på TV :!: Da jeg la meg, sto programmet på, og programmet viste riktige programm for hva som gikk på TV. Men i dag da jeg sto opp, sto de samme kanalene der som hadde stått der før. Det var først da jeg gikk inn i samurize, og på "select config file", og trykte igjen på den jeg bruker, før den oppdaterte seg. Spørsmålet er da om ikke samurize oppdaterer seg selv? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Under fanen "source" i scriptet som henter tv-programmet kan du legge inn hvor ofte det skal oppdateres. Si fra hvis du ikke skjønner hva jeg mener, så skal jeg forsøke å forklare bedre... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Takk for at du svarer meg Men jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg, jeg fikk bare en link der han sa det var norske tv programm, og den bruker jeg nå....Kan du fortelle meg steg for steg, eller veldig enkelt hvordan man oppdaterer? Eller la meg få si det sånn, hvor ligger scriptet og "fanen" source?, ja, jeg har sinnsykt peiling på samurize :!: Endret 4. desember 2005 av Spar Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Høyreklikk på samurize-ikonet i systrayen til windows, og klikk på "edit config file" Klikk på teksten det det står f.eks. "dagens tv-program". Helt til høyre på skjermbildet kan du da klikke en plass der det står "source"; og ca midt på det som spretter opp da står det "run every x minutes". Fyll inn hvor ofte du vil det skal oppdateres, og voila! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 evt hvis du sender meg en PM med mailadresse kan jeg sende deg ferdig oppsett Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ahhh Takk, nå fikk jeg det til, det sto på oppdatering hvert 10 minutt, og jeg tok det på hvert 1ste Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hav mener du med ferdig oippsett, hadde vært kult me litt bakgrunsbilder, overvåkning på harddisk etc Hva tenker du på med ferdig oppsett? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mitt nåværende oppsett Ellers finner du veldig mye på f.eks samurize.com Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mitt nåværende oppsett Ellers finner du veldig mye på f.eks samurize.com 5250601[/snapback] Jeg er interessert i tv-config'en din, hadde du giddet å kontakte meg på msn? (se profil for adresse) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mitt nåværende oppsett Ellers finner du veldig mye på f.eks samurize.com 5250601[/snapback] Jeg er interessert i tv-config'en din, hadde du giddet å kontakte meg på msn? (se profil for adresse) 5250649[/snapback] Finner ikke noe der.... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mitt nåværende oppsett Ellers finner du veldig mye på f.eks samurize.com 5250601[/snapback] Jeg er interessert i tv-config'en din, hadde du giddet å kontakte meg på msn? (se profil for adresse) 5250649[/snapback] Finner ikke noe der.... 5250712[/snapback] Ops, er logget inn med en kamerats bruker, prøv heller [email protected] du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå