TheroNius Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Noen som blir med?!! Eller vet dere om noen norske klaner? gromt å spille over ESO og det hadde vært tøft med en norsk klan! Endret 4. desember 2005 av TheroNius Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kremt Kremt 5250643[/snapback] Og derfor flytter eg denne tråden. Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jaja!! Fælt til mas. Ble med i The official pot smoking clan (TOPSC) En rå klan det! men er det ingen landsmenn som brenner for litt ageofe3 klaning?? Endret 4. desember 2005 av TheroNius Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg og en kamerat spiller. Begge er på 23 år fra Trondhem. VELDIG god Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Har laget en klan sammen med 2 kamerater og en fyr fra Nederland. GrauT Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har veldig lyst og vere med i en norsk clan så bare invite meg skynet87 Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Hmm, sjekket ut statsen din... Spill litt mer og få mer poeng så kanskje du kan bli med! Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kings of Norway [KoN] Tidligere fokus på Age of Mythology, nå på AoE3. Lenke til kommentar
hiyah Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 NHAP www.nhap-clan.com Tidlegare spelte vi Age of Mythology Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Diskusjonen om en aoe3 clan kom opp i en annen tråd. Det gjaldt en gamer.no clan. Noen som er med på å lage? EDIT: kom litt nærmer leif, ja kom til pappa! BOOOM. Endret 6. januar 2006 av _Glory_Host Lenke til kommentar
xerifoq Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kings of Norway [KoN] Tidligere fokus på Age of Mythology, nå på AoE3. 5377551[/snapback] spillte litt WC3 sammen med de gutta i kings of norway, men var bare jeg og tre til som spillte noe annet en AoM, ble ikke rare greiene.. så litt på siden men fant ikke noe om AoE3.. jeg som er blind? trives forsåvidt godt i klanen min med vekt i trondheim.. men jo flere vi er sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå