ThaBman Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan kan jeg flytte ALT som er på en harddisk, over på en annen? På en enkel måte, absolutt alt skal vere med (Windows, program. etc) Har en Western Digital 160 GB som er begynt å streike så skal flytte ALT over på en ny 200 GB Kom gjerne med eit programforslag o.l. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan kan jeg flytte ALT som er på en harddisk, over på en annen? På en enkel måte, absolutt alt skal vere med (Windows, program. etc) Har en Western Digital 160 GB som er begynt å streike så skal flytte ALT over på en ny 200 GB Kom gjerne med eit programforslag o.l. 5250316[/snapback] Ghost el.l. Lenke til kommentar
ThaBman Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan kan jeg flytte ALT som er på en harddisk, over på en annen? På en enkel måte, absolutt alt skal vere med (Windows, program. etc) Har en Western Digital 160 GB som er begynt å streike så skal flytte ALT over på en ny 200 GB Kom gjerne med eit programforslag o.l. 5250316[/snapback] Ghost el.l. 5250342[/snapback] Har ikke Ghost...(ikke mulighet for å skaffe det heller) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kan jo prøve HDclone da, den er gratis. http://www.miray.de/products/sat.hdclone.html Lenke til kommentar
Espen Holm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Funket det bra?? Er det et godt alternativ for å ta full HD backup? Følger alle innstillinger med (porter, registre osv hva det nå heter...), og er det bare å trykke én knapp så har du alt på plass på ny maskin, og den er helt operativ?? Er det 100% freeware, eller er det slutt etter 30 dager el.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå