WireBoy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei.. kjøpte n70 for ikke så lenge siden og er strålende fornøyd med den.. men noen spørsmål kom etter en stund. 1. gjør det noe om man putter telefonen på lading før batteriet er tomt, når moben er ny? 2. hvordan fungerer puch to talk? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 med dagens batteriteknologi kan man lade batteriene nesten som man vil. Push to talk fungerer ikke i Norge. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Push to talk fungerer ikke i Norge. 5250402[/snapback] Han spurte om HVORDAN det fungerte. Teknologien. Ikke OM det fungerer i Norge. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 et annet spørsmål vedr. N70: Hvordan får jeg slått av startlyden når mobilen skrus på? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 et annet spørsmål vedr. N70:Hvordan får jeg slått av startlyden når mobilen skrus på? 5251531[/snapback] Skru på lydløs, før du slår av mobilen Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg tror at Push to talk er akkrat som en Wallkie talkie eller hvordan man enn skriver dem. Du spiller inn et lydklipp og så gjør du et eller annet tror jeg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Push to talk fungerer ikke i Norge. 5250402[/snapback] Han spurte om HVORDAN det fungerte. Teknologien. Ikke OM det fungerer i Norge. 5251334[/snapback] ...og du glemte å forklare HVORDAN du også! Push to Talk er, som ibar var inne på, "Walkie Talkie" funksjonalitet for mobiltelefoner. I likhet med vanlige Walkie Talkies bruker Push to Talk "halv dupleks-modus", dvs. at det er kun én person som kan snakke om gangen. PTT bruker pakker over f.eks. GPRS for å kommunisere med en annen, du holder knappen inne, snakker, og vips så sendes denne "beskjeden" over datanettet. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg håper det der kan bli mulig i Norge en eller annen gang!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå