happy camper Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hei alle sammen, har vært på forumet en stund nå... Har hatt en bruker før, men lagde meg en ny når interessen blusset opp igjen! Har i det siste begynt å dra på en del nettverk og merker at jeg ligger litt etter hardware-messig! Så jeg har bestemt meg for å oppgradere litt. =) Fra før har jeg kabinett, en 400w strømforsyning, dvd-spiller og cd-brenner. Regner med at strømforsyningen holder, den er stille nok og har ikke hatt noen problemer selv etter at jeg installerte jalla-lys i pc'en... Det får greie seg med cd-brenner og dvd-spiller siden jeg har dvd-brenner på min bærbare. Alt i alt ønsker jag anbefalinger om: Hovedkort Skjermkort Harddisk RAM Håper jeg ikke feilposter her, og jeg kunne kanskje funnet noe som passer meg ved å søke, men bestemte meg for å lage en ny post for å være helt sikker! PC'n er en Legend pc som ble kjøpt til konotrbruk og surfing for noen år siden, og henger absolutt ikke med! På forhånd takk! Mvh Erling EDIT: Rettet en tyrkleif Endret 4. desember 2005 av happy camper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå