Jawohl Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) heisann:) jeg skal kjøpe ny pc snart og må finne ut hvilke deler:) skal bruke pcen til spill som quake, gta, cs ,osv. og så klart surfe skal overklokkes litt kansje 2800mhz pcen må være liten og søt eventuelt kjøre MS Windows MCE har laget en handle vogn ,hva burde jeg skifte? , hva burde jeg ikke ha?, erfaringe med varene? pcen må ikke koste mer enn 10000 med lcd skjerm. noen som vet om god skjerm? den må være 17 tommer Endret 4. desember 2005 av Jawohl Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg ville byttet ut skjermkortet, hovedkort og kabinett. Edit: Hva er vitsen med å kjøpe opteron om du bare skal overklokke til 2,2ghz? Endret 4. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) kabinettet vil jeg ha... hvilket skjermkort eller hovedkort er bra da? hovedkortet må værer micoATX og socket 939 Endret 4. desember 2005 av Jawohl Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hva med en shuttle? Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 tjaaa.. ikke akkurat hva jeg vil ha.. Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg ville byttet ut skjermkortet, hovedkort og kabinett. Edit: Hva er vitsen med å kjøpe opteron om du bare skal overklokke til 2,2ghz? 5250258[/snapback] hvor mye kan den overklokkes , kan ingenting Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) den kan overklokkes til 2.8ghz minst, det avhenger litt av vilken stepping du for. Endret 4. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) den kan overklokkes til 2.8ghz minst, det avhenger litt av vilken stepping du for. 5251523[/snapback] ok, hva betyr stepping btw: hvilket skjermkort eller skjerm burde jeg ha+ Endret 4. desember 2005 av Jawohl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå