Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har norton internet security 2005 og noton antivirus 2005. Alt er aktivert, med pop up blokkering og alt. Pop up blokkering i internett explorer er aktivert, og så videre. MEN, veldig ofte, ca. hvert 20ende minutt kommer det opp et "websearch" vindu. Har prøvd å blokkere det i intrnett security men uten hell. Og det morsomme er at til og med når jeg ikke er koblet til internett kommer det opp, har derfor trukket konklusjonen at det ligger på harddisken. Har søkt, slettet coockies, logg og alt, men ingenting hjelper. Noen tips?? Dette er et fryktelig irriterende problem, som jeg vet at noen andre har også. Tips på dette kunne hjulpet mange, i hvertfall noen venner av meg. På forhånd takk...

Endret av daprinter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har tydligvis fått noe spionprogramvare på maskinen din. Har selv dårlig erfaring med verken AdAware/SpyBot Search & Distroy har tatt knekken på slikt, men SpySweeper derimot har tatt knekken på det. Anbefaler deg også et forsøk. Du kan laste ned en fullverdig 30 dagers demo (free trial) av SpySweeper på: www.SpySweeper.com

 

Gjerne gi en tilbakemelding på hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...